desp0
MF veteraan
zie hier ander topicje waarin specefiek de temperatuur van een F4 1000 ter sprake komt,
daarbij zie ik dat die waarden heel hoog zijn en toch als normaal worden beschouwd,
ik kan ze geen ongelijk geven want mijn neef had diezelfde waarden (rond de 90) op
zijn vtr
nu heb ik een rs250 en ligt die temp rond de 58 °C , ik weet ondertussen ook wel van anderen genoeg dat ook die temperatuur normaal is.
ook dacht ik dat ideale bloktemp rond de 80°C zou moeten liggen? (correct me if i'm wrong ! )
nu de vraag, vanwaar al die verschillen bij verschillende type motors ?
staan die temp's eigenlijk niet te hoog bij m'n neef & co en/of staan die waardes eigenlijk
niet veel te laag bij mij ?
wie o wie
daarbij zie ik dat die waarden heel hoog zijn en toch als normaal worden beschouwd,
ik kan ze geen ongelijk geven want mijn neef had diezelfde waarden (rond de 90) op
zijn vtr
nu heb ik een rs250 en ligt die temp rond de 58 °C , ik weet ondertussen ook wel van anderen genoeg dat ook die temperatuur normaal is.
ook dacht ik dat ideale bloktemp rond de 80°C zou moeten liggen? (correct me if i'm wrong ! )
nu de vraag, vanwaar al die verschillen bij verschillende type motors ?
staan die temp's eigenlijk niet te hoog bij m'n neef & co en/of staan die waardes eigenlijk
niet veel te laag bij mij ?
wie o wie