Hoe de "Front Box" van de Burgman 650 verwijderen?

BurgiWill

Rookie
3 nov 2010
4
0
België - Turnhout
Hoi jongens,

nu de bladeren van de bomen vallen, de winter voor de deur staat en ik mijn Burgman AN650 een grondige poetsbeurt en een grote onderhoudsbeurt [vervangen van de olie (engine, transmission, final gear drive), koelvloeistof, remvloeistof en bougies] wil geven, heb ik besloten van mijn scootertje van alle “tupperware” te ontdoen.

Ik heb ondertussen reeds volgende “tupperware” (ik gebruik de Engelse benaming omdat ik de correcte Nederlandse vertaling ervan niet ken) verwijderd: “Front Fender”, “Wind Shield”, “Lower Leg Shield”, “Maintenance Lid”, “Leg Side Cover Left & Right”, “Front Panel”, “Handlebar Covers”, “Front Leg Cover” en “Leg Shield”.

Ik wilde nu de “Front Box” verwijderen en heb hiervoor eerst het werkplaatshandboek en LeDude’s Burgman Center ( LeDude's - Burgman Center 02 ) geraadpleegd maar het lukt me niet. De “box” blijft achteraan (aansluiting met het “Floor Board”) klemmen. Ik durf niet door te trekken uit angst iets te zullen (af)breken. De “Box” bovenaan eerst naar voor trekken om dan de onderkant naar achter te duwen, is geen optie omdat de achterzijde van het handschoenenkastje (wat één geheel vormt met de “Box”) tussen het frame steekt.

Heeft iemand ervaring met het verwijderen van de“tupperware” van de Burgman 650 en meer bepaald met het verwijderen van die “Front Box”?

Grtz
Will
 
Hoi Karl,

bedankt, maar ik ben nog nieuw en onervaren op dit forum en moet er dus mijn weg nog in vinden.
Hoe kan ik naar "Het Grote Burgman 650 Topic" gaan zonder eerst op de link te moeten klikken in jou berichtje?

Grtz
Will
 
Hoi Karl,

bedankt, maar ik ben nog nieuw en onervaren op dit forum en moet er dus mijn weg nog in vinden.
Hoe kan ik naar "Het Grote Burgman 650 Topic" gaan zonder eerst op de link te moeten klikken in jou berichtje?

Grtz
Will

Hoi,

Voor mij was het makkelijk, want ik wist van het bestaan van dit topic ;) Je zal dan het topic even op moeten zoeken. Het staat ongeveer 60 topics lager dan deze. Ik zal 'm even "kicken" ("omhoog schoppen"), zodat'ie bovenaan staat en je 'm gemakkelijk klan vinden.

Je kan ook de zoekfunctie gebruiken. Boven deze website staat een knopje "zoeken". Tik daar een paar steekwoorden in en je ziet het topic vanzelf verschijnen.

Overigens is het linkje geheel onschadelijk ;)

Groeten, Karl
 
Terug
Bovenaan Onderaan