Kilometrage Burgman 650 ex

Elixolden

Rookie
24 jul 2023
3
0
Beste allen,

Ik ben opzoek naar een goede betrouwbare vlotte motorscooter.

Nu is mijn oog gevallen op een Burgman 650 uit 2008 met nu 42000 kilometer op de teller. Nu is mijn vraag:

Zijn dit veel kilometers icm het bouwjaar? En hoeveel, mits je normaal rijdt en goed onderhoudt, kun je op een BM650 zetten? Is dat 100 duizend? 200 duizend?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Alvast dank voor de te nemen moeite!

Groeten,
Dennis
 
Welkom hier! Via de zoekfunctie kun je aardig wat lezen over de BM 650. Los van de gebruikelijke slijtage delen zijn er een aantal technische zaken die vaak optreden. Klik hier voor het grote Burgman 650 topic.

succes:t
 
2 van de 3 krijgen aandrijf problemen vroeg of laat.. cvt problemen zijn nooit echt opgelost.
Verder een pracht scoot.
Maar de aanschaf prijs moet wel zeer aantrekkelijk zijn.
 
2 van de 3 krijgen aandrijf problemen vroeg of laat.. cvt problemen zijn nooit echt opgelost.
Verder een pracht scoot.
Maar de aanschaf prijs moet wel zeer aantrekkelijk zijn.
Hij staat voor een vraagprijs van 3300 euro. Dat vond ik persoonlijk vrij fors. Hoe denken jullie hierover? Verkoper geeft aan de scooter zelf nieuw gekocht te hebben en er altijd zuinig op te zijn geweest
 
Welkom hier! Via de zoekfunctie kun je aardig wat lezen over de BM 650. Los van de gebruikelijke slijtage delen zijn er een aantal technische zaken die vaak optreden. Klik hier voor het grote Burgman 650 topic.

succes:t
Thanks! Die ga ik straks zeker eens lezen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan