Ben ik weer... Mijn zuiger en cilinder zijn eindelijk binnen voor mijn appie 125cc, maar nu moet ik hem dus straks weer in gaan rijden, alleen dat heb ik nog nooit gedaan!
Dus mijn vraag is hoe gaat het inrijden van een appie RS125 in ze'n werk?
En iemand nog tips voor de montage, en wat kan ik controleren als ik hem in elkaar heb gezet?
Echt alle tips zijn welkom
Men appie moet het gewoon weer goed gaan doen straks 
Dus mijn vraag is hoe gaat het inrijden van een appie RS125 in ze'n werk?
En iemand nog tips voor de montage, en wat kan ik controleren als ik hem in elkaar heb gezet?
Echt alle tips zijn welkom
Men appie moet het gewoon weer goed gaan doen straks 
) en inrijden? tjaa, niet al te ver doortrekken in toeren, ongeveer 6 a 7 duizend toeren, beetje afwisselen in toeren, dat heb ik zo'n 1000 km gedaan, maar dat schijnt niet zo lang te hoeven

Het gaat er dus niet echt om dat hij vaak op en neer gaat en daardoor inslijt, maar om er dus om hoevaak hij uit heeft gezet en is gekrompen! Hoeveel km kan ik maximaal elke keer rijden, of maakt dat niet zoveel uit? ![Crossy :] :]](/styles/motor-forum/smilies/crossy.gif)
Anders wordt het nog langer wachten, en nog duurder

). Dus et kan wel. Ik kan alleen maar zeggen dat de aanhouder wint. Afgelopen winter heb ik ook allemaal reparaties uit moeten voeren en oorzaken hebben moeten achterhalen. 
We lezen hier op het forum bijna dagelijks dat een 4-takt na 40 kmter in de soep loopt