hoe ijdel is de motorrijder eigenlijk?

Hinkeltje

MF'er
23 aug 2003
31
0
Den Bosch
Gewoon omdat ik er geen benul van heb;

Koopt iedereen ook als ze een andere kleur motor gaan rijden, nieuwe kleding die weer past bij de nieuwe motor?

Een zwart-rood-wit overall op een blauwe motor is naar mijn smaak niet helemaal geslaagd. Toch maar weer ff snel naar de kledingshop want ijdelheid troef?

Let me know, I'm curious!!!!
 
'k heb mijn pak aangepast naar de kleuren van de motor!
Vind het echt wel belangerijk dat alle kleuren op elkaar aansluiten *D

Ik wilde een R6 kopen, maar omdat ik nog niet veel ervaring heb (1,75 jaar ;) ) heb ik toch besloten eerst een SV te kopen... (vond m'n porto ook beter ;) )

Gelukkig staat m'n pak ook perfect op een zwarte SV. Eerst wilde ik een blauwe maar m'n 2 neefen hebben ook al 2 blauwe... (vind de zwarte ook mooier)

Wat dat betreft ben ik behooooorlijk ijdel...
 
Dat is nu juist de reden dat ik voor een neutraal kleur pak gekozen heb. Zwart grijs en oranje letters van Spool *D

Past in principe bij elke kleur motor, geld groeid me helaas niet op de rug dus elke keer een nieuw pak aanschaffen puur voor de kleur zit er niet in. '(
 
Gewoon omdat ik er geen benul van heb;
Koopt iedereen ook als ze een andere kleur motor gaan rijden, nieuwe kleding die weer past bij de nieuwe motor?
Een zwart-rood-wit overall op een blauwe motor is naar mijn smaak niet helemaal geslaagd. Toch maar weer ff snel naar de kledingshop want ijdelheid troef?
Let me know, I'm curious!!!!

Tot nu toe reed ik in een 2e hands zwart leren pak, dat past bij bijna elke motor. Met de aanschaf van de FJR kreeg ik ook korting op nieuwe kleding, en was het vrij logisch dat ik die in de kleur van de motor koos (jas iig)...ook uit het oogpunt van zichtbaarheid, natuurlijk O-)
Maar weet nog niet hoe ik dat voortaan doe, blauwe motoren blijven rijden*, denk ik ;)

Dacht trouwens dat je een topic ging openen over helmkapsels na een motorrit, en hoe die weer in model te krijgen... :P

[me]Warped1 heeft blauw sowieso als favoriete kleur...[/me]
 
Zwart pak
Past bij elke motor :)

Ben dan wel geen nederlander maar ben soms toch zuinig

is niet slim om op dit forum te zeggen zeker :X
 
Kheb 11 maanden zo rondgereden
full
 
IJdel?
ik denk daar komt het,gaat het over gekleurde koeien.
ik denk,stoere motor boys komen thuis na een lange tocht,
gaan dan eerst hun gezicht reinigen,
daarna een maskertje,
dan een goede verzorgende cream,
je huid heeft te lijden op de motor.

nix noppes. ;)
 
ik heb een zwart pak zodat het bij eke motor past en laat meestal mijn helm spuuiten alleen nu heb ik een zwart/gele motor en mijn lievelings kleur is blauw dus nu zoek ik naar een manier om mijn helm te spuiten dat t toch iets van mijzef is en bij mijn motor past, vin ik toch balangrijk
 
ik heb een zwart met rood /grijs pak en had een witte (met blauw en rood) motor.

Omdat me dat niet beviel heb ik maar een zwarte motor gekocht, staat veel mooier bij het pak O-)
 
Dat is nu juist de reden dat ik voor een neutraal kleur pak gekozen heb. Zwart grijs en oranje letters van Spool *D

Past in principe bij elke kleur motor, geld groeid me helaas niet op de rug dus elke keer een nieuw pak aanschaffen puur voor de kleur zit er niet in. '(

:^

Ik heb ongetwijfeld hetzelfde pak, iig ook van Spool en zwart/grijs. Had eerst een zwarte Dragstar en nu een zilveren SV 650. Pak past daar prima bij, de meeste vinden het wel een mooie combinatie :)

En inderdaad, ik ga niet steeds een ander pak kopen voor alleen het uiterlijk. Geef m'n geld liever uit aan belangrijkere zaken....
 
Kheb 11 maanden zo rondgereden
(Afbeelding)

11 maanden en nog zo recht op de bocht door, als een omatje achter haar rollator?

})

Ik heb zelf 2 pakken.
Leer : Een blauw/zwart/grijze Revit V12 overeenkomstig met mijn blauwe Yamaha R6.

Textiel : Grijs/Zwart achtige Revit Titanium.

Helm : Blauw met witte blokjes , Airoh.

Zwarte Sidi race laarzen.

Dus in leer pak ziet het geheel er mooi uit, maar leer is te koud nu.
 
Laatst bewerkt:
zwart pak, op zwarte motor, maar ja zwart staat overal op :)

trouwens weet iemand of je dat pak uit las vegas extremes 3 ergens kan krijgen

zwart pak, met geel bij schouder (links) en op rechter been
 
Terug
Bovenaan Onderaan