Hoe kom ik aan dit vliegensponsje ???

rundmjen

MF'er
3 jan 2007
44
0
Wie kan mij vertellen hoe ik aan dit specifieke sponsje kan komen? Heb hem al 4 jaar voor motor en vizier en nog geen krasje te ziet dus niet hard of zo...
Ooit gekocht bij een Texaco maar daar weten ze van niks.

Groetjes Run.
full
 
Ik meen deze sponsjes laatst nog ergens gezien te hebben. Waar precies weet ik niet meer. Ik zal nog eens kijken of ik ze nog kan vinden ergens.
 
Hmmm geen idee (niet erg behulpzaam sry :$ )

Maar waar is ie van gemaakt? Iets bijzonders??

Geen idee gewoon zacht sponsje met wit zacht gaasje eromheen, het probleem is dat er meestal alleen maar van die hele harde donker gele sponsjes te koop zijn voor vliegen te verwijderen. En met die dingen kun je alle kozijnen van je huis mee schuren voor het schilderen _O-
 
Geen idee gewoon zacht sponsje met wit zacht gaasje eromheen, het probleem is dat er meestal alleen maar van die hele harde donker gele sponsjes te koop zijn voor vliegen te verwijderen. En met die dingen kun je alle kozijnen van je huis mee schuren voor het schilderen _O-

_O-

Maar ik gebruik
<spammode>
rain x
</spammode>

Eentje voor binnenkant verzier en eentje voor de buitenkant.. Doet ik gewoon met een
geel doekkie... werkt errug goed vind ikzelf...
 
Doe een panty om een sponsje. Schuurt ook niet :)

:^

Da's én de beste én de goedkoopste oplossing. Je vraagt aan je vriendin/vrouw een oude panty met een "ladder", óf je haalt ergens in een winkel de goedkoopste panty die je kunt vinden ;)
 
Laatst bewerkt:
Bij mn bijbaantje doen we dat ook altijd bij houtbewerkte spullen met laklagen. Als je ze in de was zet -> oude panty er overheen en het neemt alles op. Op vizier werkt het ook super, omdat het gewoon de vliegjes eraf veegt.
 
Wat nou als d'r dikke vette ladders in de panty zitten? Jaja, ben op dreef :P Sorry voor het verstoren van je topic :P
 
Een (oude) theedoek natmaken, over je helm of vizier leggen en na een kwartiertje veeg je alle vliegen weg :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan