Hoe kom ik aan dit vliegensponsje ???

:N Natte keukenrol .... => papier....

papier wordt gemaakt van hout....

Dacht ik nou zelf ook, ik wil ook geen tientallen andere manieren om je vizier schoon te maken maar weten waar ik dit sponsje kan kopen...

Niet dat ik het niet waardeer dat jullie allemaal meedenken... :}
 
Laatst bewerkt:
Dacht ik nou zelf ook, ik wil ook geen tientallen andere manieren om je vizier schoon te maken maar weten waar ik dit sponsje kan kopen...

Niet dat ik het niet waardeer dat jullie allemaal meedenken... :}

Ik vraag me een beetje af waarom t speciaal dat sponsje moet zijn?
Heb je die in de wieg gehad vroeger? Had t een bepaalde vertrouwde geur? Voelde t zo lekker aan je handen?
:)
 
Laatst bewerkt:
Ik zag onlangs bij de Q8 zoiets liggen oppun stokje, zo'n ruitenwisserding voor coeckblickersch. Maar mits een beetje handigheid vast ook voor vizierschoonmaak gebruik aanwendbaar! :} *O* *O* *O*
 
neem een simpel zacht sponsje... enka bv... doe daar een pantykousje omheen en je hebt hetzelfde effect.. wil je grotere gaten koop dan een netpanty... O-)


edit: was al geopperd...
 
Laatst bewerkt:
Geen idee gewoon zacht sponsje met wit zacht gaasje eromheen, het probleem is dat er meestal alleen maar van die hele harde donker gele sponsjes te koop zijn voor vliegen te verwijderen. En met die dingen kun je alle kozijnen van je huis mee schuren voor het schilderen _O-

Als het alleen is om de vliegen te verwijderen... Waarom niet gewoon een warm nat 'normaal' doekje erop leggen, even weken en dan met een handdoekje droogwrijven.
Works fine for me. Ik maak zo ook geen krassen...

:$ Zag dat het eerder ook al gepost was...
 
Laatst bewerkt:
Ze liggen nu bij de Action, ik meen iets van 69 centjes.
Volgens mij is dat precies dezelfde als op jouw fotootje ;)

Yep, nog even gekeken maar dat is 'm hoor. Hollen naar de Action dus want hier in het noorden des lands liggen ze in ieder geval wel.
 
Laatst bewerkt:
Hier heb ik ze zien liggen bij de locale Action, 0,37 cent voor zo'n sponsje. Wel iets groter. Maar wel precies wat jij zoekt.

Edit:

Was er toevallig weer vanmorgen:

full



Alstu!
 
Laatst bewerkt:
Een (oude) theedoek natmaken, over je helm of vizier leggen en na een kwartiertje veeg je alle vliegen weg :)

:Y

Werkt ook met een stukje keukenrol trouwens.
Ik heb er speciaal een plantenspuitje met een dreft-met-water mixje voor onder het afdak staan.. ideaal ;)
 
Heb ze vandaag bij de Action gehaald, ze zijn idd iets groter maar komen verrekte dicht in de buurt... Thnx.
 
Terug
Bovenaan Onderaan