Hoe was de Mega Meeting 2005?

Ik mis nog een paar foto's van de groep uit Apeldoorn. Ik weet zeker dat er een paar tussen moeten zitten waar ik op sta. Maar ik ben ze nog niet tegen gekomen.
 
Hej, ik ook. Om 11.35 :(

30 euro, 109 km/u correctie: 105 km/u. |(

Ja het is lullig maar ze moeten ergens de grens trekken, als ze zeggen van:
nou vooruit mensen die 110 rijden bekeuren we niet, dan klagen mensen die 111 of 112 rijden weer...en zo word de lat steeds hoger gelegd.

[me]Michel27 is ook al een paar keer bekeurd voor 5 a 6 km/h te hard. Als je die niet wilt moet je je netjes aan de snelheid houden toch?[/me]
 
Ik snap nog steeds de 100km limiet op bijna lege snelwegen niet.
Op ieder boerenkarrenspoor met 80 uitritten mag je 80 en op een 2-baans snelweg 100.
Knappe jongen die dat uit weet te leggen.

En dan nog verbaasd zijn dat die 100km collectief overschreden wordt... :+

Maar goed, ik reed ook in dat groepje van Pas en heb (nog) geen boete.
Overigens reken ik voor mezelf gewoon een paar boetes per jaar bij de vaste lasten!
Afgezet tegen BPM, BTW, accijns, afschrijving, onderhoud en verzekering zijn die boetes eigenlijk peanuts.
En dan heb ik tenminste nog lol gehad van mijn dure voertuig en brandstof!

Het duurt even om zo te leren denken, maar het maakt het rijden een heel stuk leuker en meer ontspannen! :)
 
Ik snap nog steeds de 100km limiet op bijna lege snelwegen niet.
Op ieder boerenkarrenspoor met 80 uitritten mag je 80 en op een 2-baans snelweg 100.
Knappe jongen die dat uit weet te leggen.

En dan nog verbaasd zijn dat die 100km collectief overschreden wordt... :+

Maar goed, ik reed ook in dat groepje van Pas en heb (nog) geen boete.
Overigens reken ik voor mezelf gewoon een paar boetes per jaar bij de vaste lasten!
Afgezet tegen BPM, BTW, accijns, afschrijving, onderhoud en verzekering zijn die boetes eigenlijk peanuts.
En dan heb ik tenminste nog lol gehad van mijn dure voertuig en brandstof!

Het duurt even om zo te leren denken, maar het maakt het rijden een heel stuk leuker en meer ontspannen! :)

Nou erger nog wat ik niet snap, zijn matrix borden die 90 branden op een normaal gesproken 120 km'h snelweg. Waar dus niemand op dat moment aan het werk is, en er alleen maar een paar pionnetjes op de vluchtstrook staan :X

Sterker nog hier op de A27 richting almere, net voor Hilversum is het zelfs zo, dat de 90 km/h limiet stopt (en je dus weer 120 mag) terwijl de pionnen nog ff net zo hard doorgaan. Vertel mij maar ff waarom ik in het begin wel 90 moet rijden |(

En inderdaad, ik heb er ook een paar per jaar, gek genoeg de meeste met de auto. Maar daar zit ik ook het meeste in *D

Maar goed we gaan een beetje off-topic :+
 
Ik mis nog een paar foto's van de groep uit Apeldoorn. Ik weet zeker dat er een paar tussen moeten zitten waar ik op sta. Maar ik ben ze nog niet tegen gekomen.

Ik heb wel foto's gezien met jouw erop, maar mijn eigen heb ik allemaal hier geplaatst en jij stond er niet op.
Met die eerste groepsfoto was jij er nog niet, vandaar en later heb ik je ook niet meer gezien.
 
Ja het is lullig maar ze moeten ergens de grens trekken, als ze zeggen van:
nou vooruit mensen die 110 rijden bekeuren we niet, dan klagen mensen die 111 of 112 rijden weer...en zo word de lat steeds hoger gelegd.

[me]Michel27 is ook al een paar keer bekeurd voor 5 a 6 km/h te hard. Als je die niet wilt moet je je netjes aan de snelheid houden toch?[/me]
Ik klaag nergens over de gang van zaken... ;)
 
grmmbl, wie zijn d'r allemaal geflitst bij Bunnik, A12. Van ons groepje al 3 v/d 5

Hier nog niets, en ik reed toch op aardig wat stukken harder om niet nog meer te laat te komen ... Afkloppen, maar het zou me niet verbazen als ik nog fanmail krijg... |(
 
Ik heb wel foto's gezien met jouw erop, maar mijn eigen heb ik allemaal hier geplaatst en jij stond er niet op.
Met die eerste groepsfoto was jij er nog niet, vandaar en later heb ik je ook niet meer gezien.
Als ik tijd heb worstel ik het topic nog wel een keer door. Het zal vast nog wel komen.
 
Als ik tijd heb worstel ik het topic nog wel een keer door. Het zal vast nog wel komen.

Heb nog een piccie waar je wel op staat, maar is niet door mij genomen.

Succes met worstelen, kreeg er pijn van in mijn ogen. ;)




full
 
Trikerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, waar blijf je nouhou

[me]Diddle is helemaaaaaal niet ongeduldig ofzo hoor :9 [/me]


Haal adem, gaat heel makkelijk ;) ben momenteel nog effe bizzi met andere fotookes ;) (en sollicitaties)

Zal hopelijk deze week aan de laatste MF foto's toe komen, en aan de verzendingen van aanvragen die ik per mail heb gekregen. Na komende weekend ben ik zoweiso katz druk.
 
Gaarne de het adres van de zieke biker uit Bennekom ivm met het

langsrijden van de blackbird club .... dat kan niet op de zelfe tijd 29-5 omdat er een andere tourtocht geplant is maar wij willen wel op een ander tijdstip die dag er langs rijden om als nog een steenje bij tedragen als collega motorrijders !


vr gr Paul (shadowbiker)
 
Terug
Bovenaan Onderaan