Hoe was de Mega Meeting 2005?

Ok sorry man

Maar geef toe de servicewagen die pech krijgt en hulp krijgt van een andere servicewagen..

Maar tis kl@te als het je overkomt natuurlijk.

Wij waarderen je initiatief trouwens allemaal. Je hebt iig die rode bandit kunnen helpen. Waren er nog meer met pech?
Ow, ik had er eigenlijk een :+ bij moeten zetten, het was niet zo --> B| bedoeld hoor, kon er zelf ook wel om lachen (en die kerel van de anwb nog harder) Maar ik heb (gelukkig) niemand verder hoeven te helpen. Wel veel mensen die aan mij de weg vroegen, en dat wist ik nou net niet... O-)
 
Ik zag 'm net ook niet op je site staan. Nu wel
[edit] is een aardig filmpje geworden, geeft goede indruk hoe het was :)

Leuke andere filmpjes trouwens... aardige snelheden :P

op de snelweg in duitsland is leuk vooral als je weet dat ik niet plat op de tank kon vanwege mn camera :]

wou vandaag ook zo'n filmpje (vanaf de tank) maken van de meeting
alleen was het weer er niet geschikt voor :(
 
nou ik vond het ook een hele geslaagte dag en je zal me ook wel hebben gezien ik was die gozer die achterop zat bij een yamaha R1 en nou denk je welke van de 10 nou de enige met een standaard pijp eronde:p en nou weet ineens iedereen wie dat was :P later
 
Leuke meeting ja, vooral als je met servicewagen (sorry Jouri...)
achter een motorrijder aan rijdt, die helemaal niet naar de meeting
moet.... Die gast moet ook hebben gedacht 'wat moeten die mongolen
in mijn straat?' :+


Lekker dan... maar goed, toch nog de Mac gevonden daar, gewoon de
pliesie volgen :+
 
Heb vandaag ook weer genoten en ja ik vond het weer ook minder. Maarja het was nu eenmaal zo dus op naar de volgende. Dan mag hij van mij best bij de mac donalds a28 afslag Strand Horst. lekker dichtbij :P
 
heyyy mensen !!!

afgezien van het hier en daar natte buitje en politie die kinderachtig was (hier heb je je speen jongentje)
een zeer geslaagde dag !!
leuk om iedereen weer ff te zien,
en thanks voor de foto's (burn-out tegen remco aan) hahaha:D

tot snel !!! (NOG SNEL EEN MET GOED WEER?)
 
Regen??? Ik heb geen regen gezien!!!

007.jpg


De eerste 56 foto's staan online!!!! De rest na de vakantie ;)
http://oldskoolsuzuki.info/triker/events2005/mfmm2005/index.htm
 
Laatst bewerkt:
Nou voordat ik alles gezien heb, toch maar even reactie posten.
Mega meeting was gezellig, ondanks het weer prima naar mijn zin gehad.
Jammer dat ik de rit naar Bennekom gemist heb, degene voor ons reden door naar Amersfoort helaas. En de regen en hagel maakten het er niet beter op.
Maar heb niet te klagen, meeste tijd toch met droog weer gereden.
Ook in Amersfoort nog gezellig met diverse een babbeltje gemaakt.
Remakil en Duivelinnetje bedankt voor de gastvrijheid, ritje naar jullie was leuk en koffie was lekker. Ook nog ff gezellig nakletsen met een aantal ;) .
 
Hier nog een kleine fotoimpressie en 1 filmpje!


DSCF1183.JPG


DSCF1184.JPG


DSCF1185.JPG


DSCF1186.JPG


DSCF1187.JPG


DSCF1188.JPG


DSCF1190.JPG


DSCF1191.JPG


DSCF1192.JPG


DSCF1193.JPG


DSCF1194.JPG


DSCF1194.JPG


DSCF1195.JPG


DSCF1196.JPG


DSCF1198.JPG


DSCF1199.JPG


DSCF1200.JPG


DSCF1201.JPG


DSCF1201.JPG


[edit] Filmpje wil niet echt lekker lukken! [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Heb eindelijk heel het topic gelezen....pppfff :Z
Jammer van het weer maar toch een flinke opkomst :}
Ik heb deze meeting ook moeten overslaan maar de foto's maken weer veel goed :} :}
 
hmm daar staat mijn filmpje dus ook..

iemand nog een hele brede server voor een filmpje van 70 Mb? (15 minuten)
 
Laatst bewerkt:
Van internet geplukt: http://www.amersfoortsecourant.nl

Motortreffen trekt minder bezoekers

AMERSFOORT - Zo’n kleine vijfhonderd motorrijders uit het hele land reden zondag samen via Veenendaal en Bennekom naar McDonald’s in de Amersfoortse wijk Nieuwland.

Het aantal bleef daarmee achter bij vorig jaar, toen ruim achthonderd motorliefhebbers meereden. De politie, die gisteren scherp toezicht hield bij de McDonald’s, wijt het lagere aantal deelnemers aan het slechte weer. Incidenten deden zich gisteren in Amersfoort niet voor. Vorig jaar raakte een Amersfoortse fietser ernstig gewond, toen hij tijdens de Megameeting werd aangereden door een motorrijder. Er stond gisteren aan de Maanlander bij bedrijventerrein Calveen wel een ambulance klaar. Maar volgens de bestuurder was de reden daarvan, dat ’zijn collega gek is op motoren en een kijkje wilde nemen’.



Gemeente Amersfoort en politie hadden zich zorgen gemaakt over de grote motorrit, mede omdat er geen informatie over het evenement te verkrijgen was. Een centrale organisator ontbrak. De motorrijders hadden met elkaar afgesproken via een forum op de website www.motorforum.nl.


Ze zijn het streepje tussen motor en forum vergeten hahahahahhaha
 
Van internet geplukt: http://www.amersfoortsecourant.nl

Motortreffen trekt minder bezoekers

AMERSFOORT - Zo’n kleine vijfhonderd motorrijders uit het hele land reden zondag samen via Veenendaal en Bennekom naar McDonald’s in de Amersfoortse wijk Nieuwland.

Het aantal bleef daarmee achter bij vorig jaar, toen ruim achthonderd motorliefhebbers meereden. De politie, die gisteren scherp toezicht hield bij de McDonald’s, wijt het lagere aantal deelnemers aan het slechte weer. Incidenten deden zich gisteren in Amersfoort niet voor. Vorig jaar raakte een Amersfoortse fietser ernstig gewond, toen hij tijdens de Megameeting werd aangereden door een motorrijder. Er stond gisteren aan de Maanlander bij bedrijventerrein Calveen wel een ambulance klaar. Maar volgens de bestuurder was de reden daarvan, dat ’zijn collega gek is op motoren en een kijkje wilde nemen’.



Gemeente Amersfoort en politie hadden zich zorgen gemaakt over de grote motorrit, mede omdat er geen informatie over het evenement te verkrijgen was. Een centrale organisator ontbrak. De motorrijders hadden met elkaar afgesproken via een forum op de website www.motorforum.nl.


Ze zijn het streepje tussen motor en forum vergeten hahahahahhaha

Tja, het bewijs is geleverd ook zonder organisatie gaat het ;)

humor dat streepje www.motorforem.nl zie je ook wel eens ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan