Hoe was de MM 2006? foto's!

Nog even het volgende;

Oproep voor de enorme groep CBR XX Blackbird-rijders

Tijdens de rit van Veenendaal naar Amesfoort ben ik op de een of andere manier in de colonne van de CBR XX Blackbirds terecht gekomen. Één van hen, de voorrijder met de Clubvlag o.i.d. had ook een camera op z'n tank waarmee hij verschillende malen is langsgereden.

Prima ritje trouwens heren / dames *D !

Poser als ik ben ( O-) :P :+ ), ben ik heel benieuwd naar het resultaat hiervan *D !!! Wie kan mij hieraan helpen ??
 
Laatst bewerkt:
Vooraf 'niet zo'n zin' in de MM, maar uiteindelijk vond ik 't toch weer gezellig! *D 8-) ..jammer da'k 'smiddags moest werken en op de A12 achter de bussen van AJAX-supporters moest blijven hangen van oom agent.. B|

ff commentaren! :P ..:

I went to the MFMM and all i got was this lousy:

(Afbeelding)

ok die gasten doen ook gewoon hun werk, maar de lol gaat er wel een beetje af zo met de pliesiepoppetjes op elke hoek. bij de mac in amersfoort stonden ze ook zo fijn strategisch aan het einde van het lange rechte stuk. ik vrees dat er weinig leuke showtjes zijn gegeven B|
Ja, negeren rood licht..dan VRAAG je erom.. B| :9 ..ze staan d'r met hun neus bovenop! |(
Zo, ook maar even wat random geklikte foto's er opzetten..

(Afbeelding)

(Afbeelding)
Die's mooi! :}
..en die ook! *D
_O-
Mooie plek om je kentekenplaat op te hangen.. :X 8-)
 
Nog even het volgende;

Oproep voor de enorme groep CBR XX Blackbird-rijders

Tijdens de rit van Veenendaal naar Amesfoort ben ik op de een of andere manier in de colonne van de CBR XX Blackbirds terecht gekomen. Één van hen, de voorrijder met de Clubvlag o.i.d. had ook een camera op z'n tank waarmee hij verschillende malen is langsgereden.

Prima ritje trouwens heren / dames *D !

Poser als ik ben, ben ik heel benieuwd naar het resultaat hiervan *D !!! Wie kan mij hieraan helpen ??
Moet je even naar het BlackBird forum toegaan. Webadres is mij niet bekend, maar ze zitten volgens mij niet veel op MF.
 
Wat een geweldig coole foto's allemaal :} :} :}
Wie is dat? Ik heb die FJ niet gezien... Naast de mijne 8-) alleen nog een FJ1200 ABS blauw-zilver, van wie ik overigens ook geen idee heb van wie die is (eigenaar nergens gezien)

Dit is de mijne trouwens; we hebben nog een rondje dijkjes en heuveltjes bij Nijmegen gedaan na Veenendaal :] (Afbeelding)
 
Laatst bewerkt:
Voor mij begon het enorm klote..
(Afbeelding)

Ik reed met ca 160 naar een groep motorrijders toe (ws die gasten uut Emm')
en plotseling begint m'n achterkant te zwabberen.. Bleek dat het ventiel van m'n achterband het had begeven, maar dankzij de ANWB kon ik na een half uurtje mijn weg weer vervolgen *O* :}
De groep alsnog ingehaald voor Zwolle O-)

geluk bij een ongeluk, zullen we maar zeggen....
je hebt je bike in ieder geval goed op de weg weten te houden en ons later nog weten bij te benen, goed werk :Y
 
Het was best wel druk :X
Maar ook wel erg gezellig en niet eens iedereen kunnen spotten en of spreken...
 
Nog even het volgende;

Oproep voor de enorme groep CBR XX Blackbird-rijders

Tijdens de rit van Veenendaal naar Amesfoort ben ik op de een of andere manier in de colonne van de CBR XX Blackbirds terecht gekomen. Één van hen, de voorrijder met de Clubvlag o.i.d. had ook een camera op z'n tank waarmee hij verschillende malen is langsgereden.

Prima ritje trouwens heren / dames *D !

Poser als ik ben ( O-) :P :+ ), ben ik heel benieuwd naar het resultaat hiervan *D !!! Wie kan mij hieraan helpen ??

IK DENK DAT HIJ OP DEZE SITE ZAL KOMEN TE STAAN http://bb.superblackbird.info/viewtopic.php?t=1694
 
Terug
Bovenaan Onderaan