Hoera ik heb mn rijbewijs gehaald!!!

Boutjes

I'd like to speak to the manager!
8 mei 2006
8.839
29
Jaja, vandaag was het zover, ik mocht mn rijbewijs ophalen en eindelijk rond rijden op de motor. Alleen de locatie om dat papiertje (geen pasje) op te halen was ietswat vreemd :X Het politiebureau




Na 4 maanden rijontzegging en het missen van het motorseizoen voor ''mooi weer rijders" Mag ik met het koude herfstweer dus weer de weg onveilig maken *O*
 
M'n rijstijl verschilt niet veel anders met BillyR6, maargoed, mn straatmotor is nog steeds te koop :j

klinkt als verder op het circuit, dus... :Y verstandige keuze, zit zelf ook aan een circuitfiets ernaast te denken, daar kun je tenminste zonder problemen voluit gaan :]

suc6 met de ver- en aankoop!
 
klinkt als verder op het circuit, dus... :Y verstandige keuze, zit zelf ook aan een circuitfiets ernaast te denken, daar kun je tenminste zonder problemen voluit gaan :]

suc6 met de ver- en aankoop!

Heb je helemaal goed, alleen is het moment voor de verkoop niet zo heel geschikt -O-
 
Ben 2 keer binnen 3 maanden gepakt met 50 te hard :(
Moet je er wel bij vertellen hoe! ;) Maakt het verhaal namelijk wel wat interessanter!! :Y

Maar gefeliciteerd!!! En nu een beetje zuinig op dat papiertje met die stemeples zijn!!
foei.gif
 
Laatst bewerkt:
Jaja, vandaag was het zover, ik mocht mn rijbewijs ophalen en eindelijk rond rijden op de motor. Alleen de locatie om dat papiertje (geen pasje) op te halen was ietswat vreemd :X Het politiebureau




Na 4 maanden rijontzegging en het missen van het motorseizoen voor ''mooi weer rijders" Mag ik met het koude herfstweer dus weer de weg onveilig maken *O*
toppie

gefeli *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan