# Hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk? (Wieke Tingels 22)

Status
Niet open voor verdere reacties.
nog wat interessants:

Reacties
Het forum heeft als doel te discussiëren over allerlei zaken. Als je je in een discussie mengt, post dan ook een nuttige reactie. Kom met argumenten en stellingen. Een reactie met alleen een smiley of de mededeling dat je het er niet mee eens bent voegt niets toe aan de discussie en is dan ook niet wenselijk. En als een topic je niet aanstaat, laat het dan gewoon links liggen. Tevens hoef je je mede-mf'ers niet te groeten in al je posts, we zijn allemaal al vriendjes en vriendinnetjes van elkaar en het kan alleen maar irritatie opwekken als je overal "Groetjes, (nickname)" tegenkomt.

ik denk dan aan tom__ :+

Topics 'flooden'
Topics op Motor-forum worden na 2500 posts gesloten om de database een beetje te ontlasten. Als een topic de 2500 posts passeert kan je via een topicreport een moderator inschakelen om het topic te laten sluiten zodat men verder kan posten in het volgende deel. Het is niet de bedoeling om een topic vol te plempen met onzin om aan de 2500 posts te komen. Mensen die zich schuldig maken aan 'flooding' kunnen een tijdelijke ban verwachten.

lalala O-)

dat richtlijntopic is best interessant, was het nog nooit tegengekomen

ahja en joke: gelukkige verjaargeslaagdvooruwrijbewijsdag he *O*
 
Weet het wel Lem, maar tis zoals gij zelf zegt, het weer zal dan niet meer zo goed zijn. Kunt dan best toch met de viegmasien gaan :9 .
en als het toch goed blijkt te zijn? moto? niet te veel rijden he gij, want als ge binnen een jaar nog uwe moto hebt, zulle we is verder klappe :Y
 
you can kiss the pimp hand now my friend..

full



:+
 
en komt da vaak voor of moet je het zowat zelf organiseren?

Ik zou graag na de schooluren toch kunne gaan rijden. Ik rij niet graag alleen en de meeste waar ik mee mee rij zijn enkel in het weekend vrij (en dan nog).

Okej, ik rij maar 25kw maar zolang er geen echte grote bedragen worden gehaald kan ik mee en ik krijg van vele mensen commentaar van jij kent de regels van het vak en hebt 100% inzicht...

Dus zou graag meer rijden en meer kennis maken :) en voor eens een terrasje na 65-100km zie ik ook wel zitten!

Grtzz
Thierry
hij wilt nen date, alex, wa zegde? :+
 
Laatst heeft cwalker het gepresteerd bijna 1600km te rijden in 1 dag.
(denk niet dat em nen 2de keer zijne gps omzeep helpt :X )

in één dag en ertussen ook nog nen hele dag world superbikes gekeken, ja.. en pittig detail voor tingels: ongeveer de helft ervan in de gietende regen...
})

en nee kim, gene gps nodig gehad... niet ene keer mis gereden...
ziet ge, katoh (diene andere bompa) en ik hebben nog iets wat gijlie snotneuzen niet meer hebt: richtingsgevoel en EEN GEHEUGEN. (30 jaar geleden eens geruild tegen een geweten, had ik toch nie vandoen :+ )

en dat met twee op een sportmasjien... lol....goldwing-jeanetten, eat your heart out.. }) }) :+
 
in één dag en ertussen ook nog nen hele dag world superbikes gekeken, ja.. en pittig detail voor tingels: ongeveer de helft ervan in de gietende regen...
})

en nee kim, gene gps nodig gehad... niet ene keer mis gereden...
ziet ge, katoh (diene andere bompa) en ik hebben nog iets wat gijlie snotneuzen niet meer hebt: richtingsgevoel en EEN GEHEUGEN. (30 jaar geleden eens geruild tegen een geweten, had ik toch nie vandoen :+ )

en dat met twee op een sportmasjien... lol....goldwing-jeanetten, eat your heart out.. }) }) :+


Pff, its back :)

1600km, en dat om EEN HONDA DE 2DE REEKS TE ZIEN WINNEN

en met 2 op een sportmasjien, gij hebt een groot bakkes, maar gij zat er van voor op dan ook... diegene die achterop zat moet nog bekomen waarschijnlijk (van de zithouding en uw rijstijl :) )
 
Voor degene die 27/9 's avonds niks te doen hebben stel ik het volgende voor -
wwwpuntkaffaat puntbe
Het is een Race night met verschillende dingen te doen en zien.
REGIO LEUVEN
En nee ik profiteer niet van het aantal opdagers, het is ons clublokaal, en ze doen altijd leuke dingen zoals dit.
ah dare, nooit binne geweest, maar zag er wel dikwijls een 1100xx staan
 
Pff, its back :)

1600km, en dat om EEN HONDA DE 2DE REEKS TE ZIEN WINNEN

en met 2 op een sportmasjien, gij hebt een groot bakkes, maar gij zat er van voor op dan ook... diegene die achterop zat moet nog bekomen waarschijnlijk (van de zithouding en uw rijstijl :) )

diegene achterop petje voor af, ja... zou r zelf niet aan beginnen.
gelukkig rijd ik altijd heeeeel rustig en beschaafd.. O-) :X


en die mannen van HONDA ZOUDEN BETER EENS ZORGEN DAT WALKER Z'N KROT NIET STEEDS IN PANNE VALT OMDAT HET LEKT ALS EEN ZEEF! :( :(
 
diegene achterop petje voor af, ja... zou r zelf niet aan beginnen.
gelukkig rijd ik altijd heeeeel rustig en beschaafd.. O-) :X


en die mannen van HONDA ZOUDEN BETER EENS ZORGEN DAT WALKER Z'N KROT NIET STEEDS IN PANNE VALT OMDAT HET LEKT ALS EEN ZEEF! :( :(

Bakent gewoon zijn terrein af, o nee, zo noemen ze dat bij een Italiaan :X
 
Bakent gewoon zijn terrein af, o nee, zo noemen ze dat bij een Italiaan :X

italiaan: +800 km (van de 1575) door gietende regen: no problem.
honda: 5 ronders in de eerste reeks: blok kapot.. mysterieus olieverbruik of zo iets.. rommel dus..
honda: 10 rondes in de regen in tweede reeks: halve liter water in de ecu... rommel dus..

feit blijft dat als 't geen hrc blok is, die honda's zelfs met moeite gewoon kunnen uitrijden. :(
 
italiaan: +800 km (van de 1575) door gietende regen: no problem.
honda: 5 ronders in de eerste reeks: blok kapot.. mysterieus olieverbruik of zo iets.. rommel dus..
honda: 10 rondes in de regen in tweede reeks: halve liter water in de ecu... rommel dus..

feit blijft dat als 't geen hrc blok is, die honda's zelfs met moeite gewoon kunnen uitrijden. :(


Goe materiaal moet in de handen van een vakman, das toch met alles zo :Y
 
Ik had echt graag die Kyonari eens in real life willen bezig zien, op tv leek het in ieder geval heel indrukwekkend :Y

was mooi om zien, ja... maar eigenlijk moest je james ellison kunnen zien hebben, die ging nog dwarser...

walker z'n kraam nog op drie cylinders al na 1 ronde.. |( |(
ik weet wat m lan in de regen, en geloof me, met een motor in orde had hij zelfs kyo op een halve ronde gereden... op yuotube maar eens zoeken naar assen wsbk 06, eerste reeks... en hele film bekijken..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan