# Hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk? (Wieke Tingels 22)

Status
Niet open voor verdere reacties.
-O-


Er ligt veel werk te wachten op mij '(

Maar ik heb gezegd dat ik nog tot deze middag bezet ben :)
 
enige spijtige is: inschrijving 1 dag gp track brands hatch: 295 euro... het volledige circuit kan namelijk maar 'n handvol keren per jaar op gereden worden.

voor de thuisblijvers: gene paniek. 'k ga mayhem uitrusten met 2 onboard camera's... })

kunt ge 'live' meekijken hoe de honda's daar in de vernieling gereden worden.. }) })
 
Moogt mijne moto lenen, wel eerst ne goeie familiale afsluiten aub. :Y
B|

Uw moto heeft geen grondspeling, geen vermogen en ligt al in brokken.

De enige manier om er iets waardevols van te maken is iemand met een dure levensverzekering er op laten rondrijden.
 
enige spijtige is: inschrijving 1 dag gp track brands hatch: 295 euro... het volledige circuit kan namelijk maar 'n handvol keren per jaar op gereden worden.

voor de thuisblijvers: gene paniek. 'k ga mayhem uitrusten met 2 onboard camera's... })

kunt ge 'live' meekijken hoe de honda's daar in de vernieling gereden worden.. }) })
|(

Kzal vragen aan ons ma om een hypotheek op het huis te nemen. -O-

Binnen een jaar of veertig betaal ik dat dan allemaal netjes terug :)



En Olivierke: u niet laten doen daar zo zonder mij he. Al die wilde meneren daar :/
 
|(

Kzal vragen aan ons ma om een hypotheek op het huis te nemen. -O-

Binnen een jaar of veertig betaal ik dat dan allemaal netjes terug :)



En Olivierke: u niet laten doen daar zo zonder mij he. Al die wilde meneren daar :/

'k zal proberen tommeke_ .. t zijn daar allemaal gevaarlijke mannen zulle... en ikke zo'n rustig, gevoelig, bedeesd ventje...
:$


}) }) })
 
Net nieuws gehad: Vanaf volgende week geen werk meer.


Ik weet niet of ik nu blij moet zijn ofdat ik het jammer moet vinden. Financieel komt het in elk geval niet uit.
 
spijtig nieuws,

Wat heb je gestudeerd? En vanwaar ben je?

Grtzz
Diploma -> A2 Electromechanica
Getuigschriften -> Dat ik het echt nie allemaal meer weet nie :N
Werken nu -> Graficus




Wat ik graag zou gaan doen is voor een motormagazine gaan schrijven.
Volgende week eens contact opnemen (als ik daar uberhaupt voor in de mood zal zijn).


En ik ben van Aalbeke en woon in Gent.
 
Join the club thomas__. Volgende week joke ook zonder werk. Tenzij ze hier nog van gedacht veranderen maar dan ist voor overvolgende week. En de ninterim eeft ook niks interessants -O-.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan