# Hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk? (Wieke Tingels 22)

Status
Niet open voor verdere reacties.
was mooi om zien, ja... maar eigenlijk moest je james ellison kunnen zien hebben, die ging nog dwarser...

walker z'n kraam nog op drie cylinders al na 1 ronde.. |( |(
ik weet wat m lan in de regen, en geloof me, met een motor in orde had hij zelfs kyo op een halve ronde gereden... op yuotube maar eens zoeken naar assen wsbk 06, eerste reeks... en hele film bekijken..


full


*O*
 
Vandaag mij eerste schoolrit moeten doen, wist niet dat meisjes van 15 jaar er tegewoordig bijlopen als loopse t.ven :X . Schuld van de ouders, veel te ruimdenkend B| .
 
Vandaag mij eerste schoolrit moeten doen, wist niet dat meisjes van 15 jaar er tegewoordig bijlopen als loopse t.ven :X . Schuld van de ouders, veel te ruimdenkend B| .
Hmmm ik denk dat die meiskes vaak als halve nonnekes rondlopen als ze thuis zijn, maar de deur uit gaan de rokskes omhoog, de truitjes uit... Trouwens de meeste ouders zijn geeneens thuis op de uren dat die slettebakken meiden thuis komen en vertrekken naar school. :N
 
Vandaag mij eerste schoolrit moeten doen, wist niet dat meisjes van 15 jaar er tegewoordig bijlopen als loopse t.ven :X . Schuld van de ouders, veel te ruimdenkend B| .


waarde gij gene mekanier , of vallen meisjes van 15 ook onder "vuil jobbekes" :?
 
waarde gij gene mekanier , of vallen meisjes van 15 ook onder "vuil jobbekes" :?
Woensdag is het tijdens de schoolperiode altijd erg druk in de buurt van Tongeren, dan kunne wij als mechanieker ingezet worden voor de schoolritten. Is maar één ritje dus da valt wel mee :) .
 
Hmmm ik denk dat die meiskes vaak als halve nonnekes rondlopen als ze thuis zijn, maar de deur uit gaan de rokskes omhoog, de truitjes uit... Trouwens de meeste ouders zijn geeneens thuis op de uren dat die slettebakken meiden thuis komen en vertrekken naar school. :N
Volgens mij hebde gij gelijk, nie normaal de jeugd van tegewoordig :/ .
 
@ Rotaxmaxdinges: mijn t-shirt moogt ge ook opsturen. De kans dat ik bij u in de geburen kom is eerder klein te noemen. Ik zal u een pee-emeke sturen met de coordinaten waar je de postbodemevrouw moogt naartoe sturen. :+
 
@ Rotaxmaxdinges: mijn t-shirt moogt ge ook opsturen. De kans dat ik bij u in de geburen kom is eerder klein te noemen. Ik zal u een pee-emeke sturen met de coordinaten waar je de postbodemevrouw moogt naartoe sturen. :+
Is momenteel niet bereikbaar -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan