# Hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk? (Wieke Tingels 22)

Status
Niet open voor verdere reacties.
maandag 'ns meerijden op brands hatch, 'jonge' gast? }) }) :+

Zelf op circuit rijden ga ik nog niet aan beginnen, zeker niet met de er-5 en mijn huidig parachutepak.

Maar als ik een iets krachtigere motor had was ik anders graag meegereden naar daar. Ik wil Mayhem wel is in actie zien, en Brands Hatch wil ik ook wel is in real live zien :Y
 
Join the club thomas__. Volgende week joke ook zonder werk. Tenzij ze hier nog van gedacht veranderen maar dan ist voor overvolgende week. En de ninterim eeft ook niks interessants -O-.
We kunnen samen een nieuw -betalend- motorforum opzetten :Y
 
wa's da hier allemaal?

vliegske zonder (reeds ander?) werk, tommeke zonder werk, joke zonder werk?
en ik ben ook ander werk aan't zoeken... :+

morgen en overmorgen sollicitatie en volgende week ook al 1 8-)
 
Best ne Nigeriaanse site vanwaar ge ducati 's die langs 2 kanten tegelijk kunnen vallen, en honda's met geblutste tank verkoopt die via Engeland moeten verscheept worden :X
50 euro rond, omdat gij het zijt. Maar niet verder vertellen he, of ze komen hier allemaal om zo'n korting vragen.

;)
 
Net nieuws gehad: Vanaf volgende week geen werk meer.


Ik weet niet of ik nu blij moet zijn ofdat ik het jammer moet vinden. Financieel komt het in elk geval niet uit.
Verkoop die melkkar van u, kom je weer een eind(je) verder :)
 
tja...

voor degenen zonder werk... heb momenteel WEL werk, maar moest er iemand ooit een deftig bedrijfken opstarten ivm webdesign ed, wil ik me grust steeds als freelancer opgeven voor aanvaardbare projectjes... (ben nig zwaar groen achter de oren maar... k sta al weer een jaarke verder en ... ervaring begint wel te groeien...)

enfin ja... in the meantime I'll stick to my lousy semi-helpdesk IT jobken...
 
tja...

voor degenen zonder werk... heb momenteel WEL werk, maar moest er iemand ooit een deftig bedrijfken opstarten ivm webdesign ed, wil ik me grust steeds als freelancer opgeven voor aanvaardbare projectjes... (ben nig zwaar groen achter de oren maar... k sta al weer een jaarke verder en ... ervaring begint wel te groeien...)

enfin ja... in the meantime I'll stick to my lousy semi-helpdesk IT jobken...
Haha ik ben ondertussen gestart met een eigen bedrijfken maar net te weinig opdrachten om mijn eigen vetpot te vullen (maar net te veel om er nachtrust bij te kunnen nemen).
Lijkt me anders wel leuk, personeel })
whip.gif
 
Haha ik ben ondertussen gestart met een eigen bedrijfken maar net te weinig opdrachten om mijn eigen vetpot te vullen (maar net te veel om er nachtrust bij te kunnen nemen).
Lijkt me anders wel leuk, personeel })
[afbeelding]

jaja, ik hoor u al afkomen:
'iedereen krijgt opslag! vanaf nu 2x poepeklets in de maand.'

B|
 
italiaan: +800 km (van de 1575) door gietende regen: no problem.
honda: 5 ronders in de eerste reeks: blok kapot.. mysterieus olieverbruik of zo iets.. rommel dus..
honda: 10 rondes in de regen in tweede reeks: halve liter water in de ecu... rommel dus..

feit blijft dat als 't geen hrc blok is, die honda's zelfs met moeite gewoon kunnen uitrijden. :(



full


 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan