# Hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk? (Wieke Tingels 22)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo aan uw gezicht te zien ben je nier erg blij :/
full
 
Hmmm... tis wel goed weer he... alles zal er beetje vanaf hangen hoe goed ik morgen opschiet met een opdracht, anders wil ik wel mee misschien! *O*

Edit: of de MF Megameeting? Iemand daarheen?


Yep, vette shit.

Als je om 8.50u bij mij bent kan je aanpikken. Wij rijden met een hoop (speeltuin-topic) naar daar.
 
Yep, vette shit.

Als je om 8.50u bij mij bent kan je aanpikken. Wij rijden met een hoop (speeltuin-topic) naar daar.
Het is verleidelijk... grmbl. Ik zal zien hoe ver ik geraak vandaag. Is er geen Garbage Pile topic waar ik me bij kan aansluiten, dan hoef ik me ook niet zo te schamen voor mijn motor waar ondertussen de middenbok met tiewraps vasthangt, het linkervoorpinkerkapje verdwenen is, er een dikke bluts zit in de tank :X
OK, ik geef toe, ik wou een ratbike look :)
 
Het is verleidelijk... grmbl. Ik zal zien hoe ver ik geraak vandaag. Is er geen Garbage Pile topic waar ik me bij kan aansluiten, dan hoef ik me ook niet zo te schamen voor mijn motor waar ondertussen de middenbok met tiewraps vasthangt, het linkervoorpinkerkapje verdwenen is, er een dikke bluts zit in de tank :X
OK, ik geef toe, ik wou een ratbike look :)



schamen over uwe moto, meiske da moogt ge nooit nie doen, je moet altijd beseffen dat er nog mensen veel slechter aan toe zijn, die rijden met suzuki, yamaha, ducati, aprillia, triumph, stel u dat eens voor.....
 
Laatst bewerkt:
schamen over uwe moto, meiske da moogt ge nooit nie doen, je moet altijd beseffen dat er nog mensen veel slechter aan toe zijn, die rijden met suzuki, yamaha, ducati, aprillia, triumph, stel u dat eens voor.....

jaja, honda de kracht der dromen he :+
 
Denk dat de nieuwe R1 één van de eerste vier-in-lijn is die mij zou kunnen boeien, wat motorblok aangaat toch. Motorblok werkt in Big Bang configuratie en zou klinken als een V4 :9~ . Dus gedaan met dat schreeuwerig gejank en gaat die nu eens eindelijk klinken als een echte motor :Y .
 
'klinken als een V4'... _O- _O-

typisch jappen... alles moeten namaken..

wacht maar eens 2 weken, dan zijn de foto's van de aprilia rsv4r er..

ECHTE motor en ECHTE V4... }) })
Richtprijs ? 30000 € ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan