# Hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk? (Wieke Tingels 22)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Denk dat de nieuwe R1 één van de eerste vier-in-lijn is die mij zou kunnen boeien, wat motorblok aangaat toch. Motorblok werkt in Big Bang configuratie en zou klinken als een V4 :9~ . Dus gedaan met dat schreeuwerig gejank en gaat die nu eens eindelijk klinken als een echte motor :Y .

R1 boeit altijd })
 
Ik was trouwens jaloers op Sheldon met zijn nieuwe Blade.

Dus binnenkort is er hier in dit topic een derde Orca :)
Proficiat :)
my%2520blade%2520078%2520%2528Large%2529.jpg

De mijne is binnen voor een nieuw pijpke en wat overtollig materiaal af te halen
;)
 
schamen over uwe moto, meiske da moogt ge nooit nie doen, je moet altijd beseffen dat er nog mensen veel slechter aan toe zijn, die rijden met suzuki, yamaha, ducati, aprillia, triumph, stel u dat eens voor.....

tja, die zijn er idd slechter aan toe... die kunnen namelijk moeilijker over hun hart krijgen hun motor verkopen, ze hebben IMMERS AL EEN GOEIE!
 
Laatst bewerkt:
de sbk homologatiespecial ( zit qua specs ergens tussen bvb de 1098R en n desmosedici... maar dan veeeel beter... }) ) tussen de 30000 en 36000 euro ja.

de 'gewone' versie, omtrent de prijs van de factory nu, dus zo tussen de 15 en 17500 euro



krijg je daar ook zo een bal bij :? O-) :+
weet je wel })
 
Laatst bewerkt:
efkes nie motorrelated (dus gelijk gewoonlijk ;) )

heb hier: http://www.psyched.be/wordpress/ een gallery aan foto's ondergebracht over de LHC - CERN toestand naar aanleiding van de succesvolle opstart begin deze week. enjoy the technical aspect of it ;)

laterzzz. DS uit van hier. :]
 
tja, die zijn er idd slechter aan toe... die kunnen namelijk moeilijker over hun hart krijgen hun motor verkopen, ze hebben IMMERS AL EEN GOEIE!
Denk dat da ook mijn probleem is :') .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan