hoeveel db per motorfiets

DUC-zilla

Die hard MF'er
25 okt 2001
424
0
onbekend
ik weet dat het verschillend is hoeveel dB een motorfiets mag maken, maar hoeveel is dat, is er iemand die weet waar ik dat kan vinden op het web, aangezien ik vlak voor de TT een prent voor 3 dB te hard, wat maar liefst 86 pleuro kost :( :(
ff kijken of de zelf bedachte waarde van de heren politie een beetje klopt(ze hadden geen gegevens zeiden ze, model was te nieuw)
 
kijk effe op het plaatje waar je chassisnummer ook opstaat, staat daar niks op? op Duitse fietsen iig wel. (sommige politiemensen kunen alleen cijfers lezen waar een Euroteken voor staat)
 
Op www.mag.nl staat een lijstje, maar ook daar staan niet alle motoren op. Maar als je idd 115 dBA maakt zoals in je ondertitel staat kan ik me wel voorstellen dat ze je van de weg halen :X

edit: ik heb een foute url voor de website van MAG, hieronder staat de juiste...
 
Op www.mag.nl staat een lijstje, maar ook daar staan niet alle motoren op. Maar als je idd 115 dBA maakt zoals in je ondertitel staat kan ik me wel voorstellen dat ze je van de weg halen :X

edit: ik heb een foute url voor de website van MAG, hieronder staat de juiste...

das bij volle toeren en een eigen meting, en volle toeren mogen ze zeker niet gaan
en ik dus lekker wel }) }) }) }) }) }) volgens mij mogen ze maar tot +/- 4200 tpm gaan :+
 
bedankt voor de tip vd mag, hij staat er bij :]
modeljaar 1993, 92 dB bij 3500 tpm hij is alleen van het jaar 2000

is het normaal dat ze ook mechanisch geluid meten?? kan i toch niets aan doen dat ie rammelt '(
 
Laatst bewerkt:
jippie..bij z400 staat er bij dba een mooi streepje ( - )

ga er vanuit dat dat dus onbeperkt is }) :+ kan ik mee aankomen met mn lekke dempers
 
Terug
Bovenaan Onderaan