hoeveel vaste lasten voor supersport?

Verzekeringen is een kwestie van 1 belletje en dan word het voor me geregeld. Zo had ik met m\'n eerst auto op m\'n 23ste ook gelijk een no-claim van 40%. Scheelt toch behoorlijk. Sim-pel
 
En welke verzekering raden jullie aan? Zit nu bij FBTO en betaal (ik ben 21) dik 600 gulden (275 euro ofzo) per jaar aan WA+ voor m\'n FZR.

Misschien kan het ergens anders wel veel goedkoper. Ik zie ook soms advertenties staan van Orion verzekeringen, naar eigen zeggen zijn die veel goedkoper dan andere maatschappijen, iemand die hier iets vanaf weet?
 
En welke verzekering raden jullie aan? Zit nu bij FBTO en betaal (ik ben 21) dik 600 gulden (275 euro ofzo) per jaar aan WA+ voor m\'n FZR.

Misschien kan het ergens anders wel veel goedkoper. Ik zie ook soms advertenties staan van Orion verzekeringen, naar eigen zeggen zijn die veel goedkoper dan andere maatschappijen, iemand die hier iets vanaf weet?

UNIVE !
 
En welke verzekering raden jullie aan? Zit nu bij FBTO en betaal (ik ben 21) dik 600 gulden (275 euro ofzo) per jaar aan WA+ voor m\'n FZR.

Misschien kan het ergens anders wel veel goedkoper. Ik zie ook soms advertenties staan van Orion verzekeringen, naar eigen zeggen zijn die veel goedkoper dan andere maatschappijen, iemand die hier iets vanaf weet?

Ik zit bij orion. Was voor mij de goedkoopste en een alarm was niet verplicht (bij MAG verzekering bv wel omdat nieuwprijs > 26000).
Motor moet wel \'s nachts binnenstaan EN OOK aan een vast object. Ik heb dus een grondanker in garage. Wel 80% no-claim korting als je drie jaar lang geen schade hebt gehad. Ik mocht de schadevrije jaren van de auto meenemen :)
 
Laatst bewerkt:
Ik was benieuwd naar de hoogte van de verzekeringspremie en de wegenbelasting. Hoeveel betalen jullie daar nu zoal voor? Misschien wel makkelijk als je er ook even bij vermeld om welke motor het gaat, bouwjaar, je eigen leeftijd...

Ik zit trouwens nog eens te denken; ik ben verzekerd via de collectieve verzekering van het bedrijf waar ik werk... Je moet eens navragen of dat bij jullie ook kan, krijg je ook weer korting, en ze zullen minder snel moeilijk doen over de uitkeringen, omdat ze het bedrijf als klant niet kwijt willen...
 
Ik heb via KNMV, ZZ-R600 \'94. Alles onbeperkt, geen winterstop, WA + mini casco (dus alles behalve eigen schade, dit doen ze niet bij een \'oudere\' motor). Komt nog opzittende- en rechtbijstand bij. Zit ik totaal op F 560,- per jaar dacht ik, wel wat noclaim (30% of zo).

Dus best goedkoop, en de voorwaarden heb ik gelezen en zijn redelijk. Heb al gebruik gemaakt van de ophaalservice en zo, nooit wat van gehoord.
 
Ik zit trouwens nog eens te denken; ik ben verzekerd via de collectieve verzekering van het bedrijf waar ik werk... Je moet eens navragen of dat bij jullie ook kan, krijg je ook weer korting, en ze zullen minder snel moeilijk doen over de uitkeringen, omdat ze het bedrijf als klant niet kwijt willen...

Jaja, en Sinterklaas en de paashaas bestaan ook.
Heb je je voorwaarden gelezen?, weet je waar die collectieve verzekering is onder gebracht?

Dream on, alsof je collega\'s allemaal hun verzekering gaan opzeggen als jij een akkefietje heb met ze.
 
Allemaal heel mooi, de goedkoopste verzekering, maar denk ook aan de voorwaarden; bijv. dat je bij de ene maatschappij wel je motor binnen moet zetten en bij de ander niet. Dat scheelt ook premie... hier kun je een goed voorbeeld lezen:

http://members.tripod.com/~the_saint_3

Trek er je lering uit!!!

Bij Unive (zoals ik hem heb afgesloten) alarm/binnen stallen/vast voorwerp niet verplicht.
Het is dus niet alleen goedkoop, maar ook goed.
En ik lees de kleine letterjes.
 
Laatst bewerkt:
Jaja, en Sinterklaas en de paashaas bestaan ook.
Heb je je voorwaarden gelezen?, weet je waar die collectieve verzekering is onder gebracht?

Dream on, alsof je collega\'s allemaal hun verzekering gaan opzeggen als jij een akkefietje heb met ze.

Inderdaad, dan is het ieder voor zich meestal :r .

Ik heb ook de kleine lettertjes gelezen. Als de mijne niet in een inpandige garage staat moet hij naast het stuurslot op een ander goedgekeurd slot staan. Overdag hetzelfde voor buiten, alleen \'s avonds na 23:00 weet ik niet. Zou ik na moeten kijken, nog nooit gehad.
 
zal wel hetzelfde verhaal zijn, de meeste verzekeringen hebben dat wel meegenomen in hun polis :j :j :j
 
hooo eens even ff off-topic


Yamaha Vmax 145PK 0-100 < 3 sec

je heb al gem een seconde nodig om te reageren dan hou je er ongeveer 2 over

is dan niet een beetje errug snel ????



btw tanfoglio zijn inderdaad mooie wapens
 
Laatst bewerkt:
Ik ben net even naar de site van unive (spam :j ) gesurft, want ik wil (als het 7 februari meezit) op de motorbeurs een zx6r \'99 kopen, en deze all risk gaan verzekeren.
Ik ben 24, heb opgegeven 0 schade vrije jaren, geen alarm, woonplaats lelystad, nieuwprijs 9800 euro, en kom uit op een all-risk bedrag van € 830,90

Valt wel mee eigelijk toch? (in dacht dat het iets van de 1500 euro zou zijn namelijk) of zie ik iets over het hoofd :?
 
Da\'s niet echt duur nee, denk dat het aan je leeftijd ligt. Ik hoef zoiets niet te doen met m\'n 21 jaar.
 
Ik zit bij orion. Was voor mij de goedkoopste en een alarm was niet verplicht (bij MAG verzekering bv wel omdat nieuwprijs > 26000).
Motor moet wel \'s nachts binnenstaan EN OOK aan een vast object. Ik heb dus een grondanker in garage. Wel 80% no-claim korting als je drie jaar lang geen schade hebt gehad. Ik mocht de schadevrije jaren van de auto meenemen :)

Ik zit ook bij Orion volgens mij staat er in de polis dat hij alleen als je thuis bent hij \'s nachts binnen moet staan en dat hij dan niet aan een vast object hoeft te staan. Als je ergens anders dan thuis bent moet hij wel aan een vast object staan maar dan hoeft hij niet binnen te staan... Ik zal er vanavond de polis nog even op nalezen. Wat ik wel weet is dat de verzekering voor mij het goedkoopst is. Vooral als je nog niet zoveel schadevrije jaren hebt. Als je verteld dat je 3 jaar je rijbewijs hebt is het voldoende, je hoeft dan niet eens een bewijs van een andere verzekering te hebben. })
Het is alleen niet mogelijk om on-line een offerte aan te vragen (aanvragen wel, je krijgt het bedrag alleen niet meteen te zien) wat dat betreft is bellen makkelijker, vertellen ze je het meteen..
[disclamer] ik werk niet bij Orion :) [/disclamer]
 
Ik zit ook bij Orion volgens mij staat er in de polis dat hij alleen als je thuis bent hij \'s nachts binnen moet staan en dat hij dan niet aan een vast object hoeft te staan. Als je ergens anders dan thuis bent moet hij wel aan een vast object staan maar dan hoeft hij niet binnen te staan... Ik zal er vanavond de polis nog even op nalezen. Wat ik wel weet is dat de verzekering voor mij het goedkoopst is. Vooral als je nog niet zoveel schadevrije jaren hebt. Als je verteld dat je 3 jaar je rijbewijs hebt is het voldoende, je hoeft dan niet eens een bewijs van een andere verzekering te hebben. })
Het is alleen niet mogelijk om on-line een offerte aan te vragen (aanvragen wel, je krijgt het bedrag alleen niet meteen te zien) wat dat betreft is bellen makkelijker, vertellen ze je het meteen..
[disclamer] ik werk niet bij Orion :) [/disclamer]

Ik zal thuis ook eens de polis erbij pakken. Heb het aan de dame gevraagd en na drie keer vragen bleef ze erbij dat de motor vast moest staan. Maar ook al hoeft de motor niet vast te staan het geeft wel een rustiger gevoel :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan