Hoevelaken--->KBH deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja die tijd zal je toch moeten uitzitten. ik ken dat gevoel als geen ander |(

Ja klopt. Ik baal allen wel een beetje dat ik geen 4-takt heb genomen (ik vond zx-6r niet mooi, en cbr600f trekt mij gewoon niet, en ik wou legaal op kenteken rijden dus bleef er een rs 125 over)

Maarja.. ik overleef het wel.. miss eind van het jaar een gixxer 600 al kopen :) waarschijnlijk heb ik dan het geld er al voor bij elkaar :9~
 
Ja klopt. Ik baal allen wel een beetje dat ik geen 4-takt heb genomen (ik vond zx-6r niet mooi, en cbr600f trekt mij gewoon niet, en ik wou legaal op kenteken rijden dus bleef er een rs 125 over)

Maarja.. ik overleef het wel.. miss eind van het jaar een gixxer 600 al kopen :) waarschijnlijk heb ik dan het geld er al voor bij elkaar :9~~

wie wat bewaard die heeft wat of niet soms.

ik zit met smart te w88 op me nieuwe blade.. moet nog minimaal een weekje w88 en dan kan ik karren..

vanmiddag ff met pogostick naar de stuntshow geweest op het strand nulde. RWP was daar aan het stunten. was wel leuk om te zien maar voor de rest vond ik het niet bijzonder.
 
wie wat bewaard die heeft wat of niet soms.

ik zit met smart te w88 op me nieuwe blade.. moet nog minimaal een weekje w88 en dan kan ik karren..

vanmiddag ff met pogostick naar de stuntshow geweest op het strand nulde. RWP was daar aan het stunten. was wel leuk om te zien maar voor de rest vond ik het niet bijzonder.

Ik vind rwp ook niet echt geweldig.. ze doen wel leuke dingen, maar er zijn veel betere stuntmensen.. (nofi ;) )
 
Ja klopt. Ik baal allen wel een beetje dat ik geen 4-takt heb genomen (ik vond zx-6r niet mooi, en cbr600f trekt mij gewoon niet, en ik wou legaal op kenteken rijden dus bleef er een rs 125 over)

Maarja.. ik overleef het wel.. miss eind van het jaar een gixxer 600 al kopen :) waarschijnlijk heb ik dan het geld er al voor bij elkaar :9~~

dan ga je er op rijden ook hahaha of zorgen dat je een vastloper krijg en een goede reden hebt om de rs weg te doen(ervaring mee)
 
Ik vind rwp ook niet echt geweldig.. ze doen wel leuke dingen, maar er zijn veel betere stuntmensen.. (nofi ;) )

doe het ze zelf niet na maar goed. was erg rustig. waren wel wat andere mensen gekomen van het MF. Kheb er een aantal gespot.

oh trouwens als je erg snel van je rs125 afmoet. Ik wil je wel helpen hoor. 8-) })
 

Dan wil ik hem wel zelf van het kb afrijden..

full


en dat doen we met nieuwe laarzen -O-
 
[me="Albèrt R1"]doet ook een duit in het zakje voor het nieuwe topic *O* :)[/me]

Morgenmiddag na de GP weer even lekker stukkie knallen...nog meer mensen???
 
ja hoor !!!!

komt er nu een usb kabeltje uit de laars van m3rc ? :Y


nu snap ik waarom die krengen zo duur zijn...


maar vertel es m3rc, wat kun je zoal mee uitlezen O-)


kom maar op met de goeie ideen :P

De hellingshoek van mijn motor :?

Nee.. is van mijn telefoon :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan