Hoevelaken--->KBH deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met rente hoop ik?

helaas niet.. -O- Zou eerst minder terug krijgen, daar ben ik tegen in gegaan, omdat ik toch echt kon bewijzen dat het 225 euro was, en nu krijg ik die 225 euro.. Maar dat is al 2 jaar aan de gang, en kreeg gister een brief, dat het CJIB (ja ze doen dus ook goede dingen voor mij) de betalingsregeling voor hem heeft ingetrokken omdat de veroorde de gemaakte afspraen niet is nagekomen (GOH hoe zou dat nou komen :? ) Nu gaan ze op op een onverkort incassoprocedure over (hij zou dus eerst 20 euro in demaand aan mij aflossen) en dat betekend dat ik eerder mijn geld heb :P

Maar dit speelt al 2 jaar, en had eigelijk na 7/8 maanden na aangifte de hoop opgegeven, tot ik een brief van slachtoffer informatie punt kreeg, dat ze hem gepakt hadden.. :+

Edit: BLADE BIJNA NIEUW TOPIC *O*
 
Laatst bewerkt:
helaas niet.. -O- Zou eerst minder terug krijgen, daar ben ik tegen in gegaan, omdat ik toch echt kon bewijzen dat het 225 euro was, en nu krijg ik die 225 euro.. Maar dat is al 2 jaar aan de gang, en kreeg gister een brief, dat het CJIB (ja ze doen dus ook goede dingen voor mij) de betalingsregeling voor hem heeft ingetrokken omdat de veroorde de gemaakte afspraen niet is nagekomen (GOH hoe zou dat nou komen :? ) Nu gaan ze op op een onverkort incassoprocedure over (hij zou dus eerst 20 euro in demaand aan mij aflossen) en dat betekend dat ik eerder mijn geld heb :P

Maar dit speelt al 2 jaar, en had eigelijk na 7/8 maanden na aangifte de hoop opgegeven, tot ik een brief van slachtoffer informatie punt kreeg, dat ze hem gepakt hadden.. :+

Edit: BLADE BIJNA NIEUW TOPIC *O*


Nog 48 posts... :Y
 
D'r is nu KTM promo rommel bij Brouwer, je kan graties op de nieuwste KTM modellen rijden en er is een stuntrijdertje aanwezig. Ga zo maar eens kijken, ben benieuwd wat z'n KTM ding doet :]
 
Laatst bewerkt:
Weet je wel hoe groot de man is, als die gaat spanken ben je niet blij hoor :N :N :N


:+

whoehahahaha !!!! _O- _O- _O- _O-

enne... thx voor alle waarschuwingen (ga dus niet meer zonder pak O-) ) en het duimen woensdag a.s. (ff opletten dus van 1 tot 1.30 uur i.o. leusden... GEVAAR op de weg! *O* )

wordt vervolgd :W
 
helaas niet.. -O- Zou eerst minder terug krijgen, daar ben ik tegen in gegaan, omdat ik toch echt kon bewijzen dat het 225 euro was, en nu krijg ik die 225 euro.. Maar dat is al 2 jaar aan de gang, en kreeg gister een brief, dat het CJIB (ja ze doen dus ook goede dingen voor mij) de betalingsregeling voor hem heeft ingetrokken omdat de veroorde de gemaakte afspraen niet is nagekomen (GOH hoe zou dat nou komen :? ) Nu gaan ze op op een onverkort incassoprocedure over (hij zou dus eerst 20 euro in demaand aan mij aflossen) en dat betekend dat ik eerder mijn geld heb :P

Maar dit speelt al 2 jaar, en had eigelijk na 7/8 maanden na aangifte de hoop opgegeven, tot ik een brief van slachtoffer informatie punt kreeg, dat ze hem gepakt hadden.. :+

Edit: BLADE BIJNA NIEUW TOPIC *O*
Das klote man. Wees blij dat je je geld nog terug krijgt.
Tot nu toe heb ik er nog geen problemen mee gehad.
 
Ja, en hij had zelf een r1 .. en zijn gazon zag er super uit B|

Wat een &$@$#@ is dat :+

Nee, ik ben voor 225 euro opgelicht.. harde les.. maarja.. Krijg het wel terug (na 2 jaar eindelijk :P )

die is zuur B| maar lees dat je nu je poen bijna terug hebt *O* kan je weer wat leuks mee doen *O*
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan