Hoevelaken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoevelaken is de biljartlaken van de klaverbalden is mij verteld.. Ik ben er vandaag voor het eerst geweest en het is echt superglad en geen vangrails en ik ga er deze en volgende week (vakantie) denk nog velemalen naartoe om mijn techniek te verbeteren :)
 
Hoevelaken is de biljartlaken van de klaverbalden is mij verteld.. Ik ben er vandaag voor het eerst geweest en het is echt superglad en geen vangrails en ik ga er deze en volgende week (vakantie) denk nog velemalen naartoe om mijn techniek te verbeteren :)

Nauw dan kom je mij waarschijnlijk nog wel tegen heb namelijk ook vakantie en behoorlijk veel zin om te gaan rijden :]
 
248 km naar Hoevelaken, dus 'k denk niet dat je mij daar gaat zien.
 
Wij gaan ook regelmatig langs Hoevelaken (ook uit Ede) vooral op za/zo want anders is het toch vaak te druk. Is idd mooi glad. Ben pas even bij Apeldoorn wezen kijken, maar dat vond ik helemaal niks. Veel te hobbelig.
 
Geef maar eens een gil als je weer gaat TTeun.. Ga ik wel mee kan ik weer wat leren. Heb vandaag 1 keer 110 aangetikt meestal was het rond de 100 105 maar voor de eerste keer vond ik het niet slecht gaan er gaat zeker verbetering in komen
 
Ga ik ook mee. Ben er vandaag van 17:30 tot 18:30 geweest, maar was zo'n beetje de enige. Gaat steeds beter maar ik krijg mijn knie ook nog niet aan de grond. Mijn snelheid in de bocht is ongeveer hetzelfde als die van Jackass... ongeveer 105. Ik heb begrepen dat er in ieder geval mensen zijn die die bochten met 120 nemen. Of ze nog veel sneller kunnen weet ik niet (vast wel.)
 
Spreken we een keer af ik rijd ook een R6. Gaan we daar samen onze snelheid verbeteren

Lijken me OK !! op m'n profiel staat email adres zend maar effen een mailtje wanneer het je het beste uitkomt !! Moet het wel beter weer zijn dan nu want hier val het met bakken uit de lucht !! kut weer !!
 
Je moet wel oppassen want sommige automobilisten schrikken.
En gaan dan onverwachtte stuurbewegingen maken of trappen op de rem.
En oppassen dat de politie je niet ziet inhalen.
Ik verbaas mij een beetje over uw gedrag.
Wat de heren doen is niet alleen gevaarlijk, maar ook nog verboden.
Indien u zich beter aan de regels houdt krijgen de motorfietsrijders niet zo'n slechte naam.
 
Ik verbaas mij een beetje over uw gedrag.
Wat de heren doen is niet alleen gevaarlijk, maar ook nog verboden.
Indien u zich beter aan de regels houdt krijgen de motorfietsrijders niet zo'n slechte naam.
Bent U wel een motorrijder?
 
Ik verbaas mij een beetje over uw gedrag.
Wat de heren doen is niet alleen gevaarlijk, maar ook nog verboden.
Indien u zich beter aan de regels houdt krijgen de motorfietsrijders niet zo'n slechte naam.
Geen zin in moraalridders of idioten die hier ons zitten te stangen.

Normaal doen of wegwezen.
 
Hey turboteunis volgens mij ben ik jou wel tegen gekomen op het klaverblad. Ik was met een R6 die al na 3 rondjes weg was. Vond het te glad probeerde een bocht een lekker tempo te maken en toen begon die achter al te glijden dus zag het niet meer zo zitten reed nog een paar keer rond en ging toen weer. Misschien kwam het door mijn supercorsa want jij had er zo te zien geen last van.
 
Hey turboteunis volgens mij ben ik jou wel tegen gekomen op het klaverblad. Ik was met een R6 die al na 3 rondjes weg was. Vond het te glad probeerde een bocht een lekker tempo te maken en toen begon die achter al te glijden dus zag het niet meer zo zitten reed nog een paar keer rond en ging toen weer. Misschien kwam het door mijn supercorsa want jij had er zo te zien geen last van.

Hoe laat was jij er ? Ik ben ook nog ff geweest, was idd nog niet helemaal droog.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan