Hoi Ik heb vandaag een nieuwe helm aangeschafd. M

melvinn

MF veteraan
11 okt 2006
2.684
36
arnhem
Hoi

Ik heb vandaag een nieuwe helm aangeschafd. Meerdere modellen en merken op mijn kop gehad. Blijkt dat het merk dat mij het lekkerst zit, het duurst is -O-
Het is een Arai RX7 corsair geworden.
Nou krijg ik alleen de kinspoiler niet naar beneden. Moet ik daar een knopje voor indrukken oid?

Ff een stuk mee gereden en ventileerd echt perfect *D .

het is deze:

437585
 
Mooie helm, is hij ook een beetje ruisvrij?

(er is trouwens een apart topic hiervoor, 'post hier een pic van je helm' oid)
 
Hoi

Ik heb vandaag een nieuwe helm aangeschafd. Meerdere modellen en merken op mijn kop gehad. Blijkt dat het merk dat mij het lekkerst zit, het duurst is -O-
Het is een Arai RX7 corsair geworden.
Nou krijg ik alleen de kinspoiler niet naar beneden. Moet ik daar een knopje voor indrukken oid?

Ff een stuk mee gereden en ventileerd echt perfect *D .

het is deze:

(Afbeelding)

gewoon trekken aan die flap
mooi ding
:9~
 
Ja vraag ik me ook af offie beetje "stil" is. Niet omdat je er nu zo trots op bent gelijk ja roepen he :) wel een objecte mening :)
 
Ja heb net gezocht naar dat topic via zoeken maar niet gevonden

hij is iig een stuk stiller als mijn oude helm.
Maar dat is niet echt te vergelijken, want dat was een caberg systeemhelm.
Is ook stiller als de shoei van mijn pa.
Mij stil genoeg iig. natuurlijk niet zo stil als de schubert S1. Dat is en blijft de stilste. ik geloof maar 86 decibel.
Met ventilatie open, vooral op het vizier hoor je hem meer.

ik zie het nu ook, trekken aan die flap, bedankt. *O*
 
Ik heb dezelde maar dan in de kleur van Haga, mijn kinding loopt ook minder goed dan bij mn vorrige Arai. Bij het eerst volgende servicepunt laat ik dit ff verhelpen
 
Ik ga binnenkort ook weer een Corsair uitzoeken denk ik, m'n vorige heb ik slechts een week van kunnen genieten... ;( maar goed, hij wordt vergoed *O*

Hoop dat jij er langer van kunt genieten :Y
Spoiler? Gewoon aan trekken :Y aan dat stukkie stof aan de onderkant.
 
Terug
Bovenaan Onderaan