homeys met goeie sound hier?

Status
Niet open voor verdere reacties.
hey ik vroeg me af, in de auto-scene heb je, net als bij bikez, mensen die hun ride graag stylen.... side-skirts....rims... voor bikez dan andere knipperlichtjes....ander kuipje...


maar bij carz hebben ze ook vaak een vette sound system


zijn er hier ook mensen met een vette subwoofer bv. in hun topkoffer....


+150W speakers in de zijkoffers en in de kuip mischien nog wat tweeters weggewerkt....

en ergens in't dashboard de pioneer radio weggewerkt...



volgens mij is bij motorrijders deze stroming nog niet echt bekent?
kan er iig. weinig over vinden?


zijn er hier mensen die ook met sound bezig zijn op hun bikez?

mvg.
Hallo let's ride,

Aan je taalgebruik is men hier op MF niet zo gewend en dat vertaalt zich in de wat minder vriendelijke reacties. Toch zijn er zeker wel motoren met stereo's te vinden. Denk aan Harley's, Goldwings en sommige BMW's. Maar de mensen die dat soort motoren kopen zijn meestal niet zo into pimpen dus zullen wsl. geen woofers in hun topkoffers bouwen.
 
hoe kun je nou een draagbare cd speler vergelijken met een kerstboom???


( voor de kerstboom eigenaren onderons, dit is geen afzeiken jullie slingers maken de wereld alleen maar kleurrijker)

het mooiste is.ze heb de motor zo gekocht met dat licht :+
 
hier gab...


neem dr nog een....

full
 
Ik zag laatst een Goldwing met vette speakertjes!! Ik reed er 50 meter achter, maar kon gewoon met de nummers van Skyradio mee genieten (en dat met integraal en doppen in). :Y

Trouwens, neon-verlichting onder je blok :9~ Strijkplank Spoiler voor de down-force. Verdikkeme, daar moet toch wel een markt voor zijn!!
 
Dit is gewoon te wauw gozâh,

Heb hier een gruwelijke beemer staan,
eg chillen met die 978 ceeceetjes
, lauwe brulpijp eronder
18" LM velgen
, gearshiftindicator
, zero ² 100 in 4,3 secs
lekkere steady turbine @ Tha Biatches & BrEaHzUhRZZ vinden 'm ubergeyl

full
 
Ja, ze zijn er ;)

Wel erg moeilijk.
Want het hele zooitje moet waterdicht zijn....
Dus ff een subwoofer in je topkoffer is niet echt mogelijk, want dan staat ie de eerste regenbui vol met water en is ie stuk.

Hetzelfde geld voor je radio etc.
Al met al krijg je het dus niet zo goed als in een auto en daarom zie je het niet zo veel.

Maar heb je toch eindelijk eens een serieuse reactie!

just my 2 cents! :+
 
:X kan er tegenwoordig niet meer normaal gereageerd worden ofzo??
goed, de vraagstelling is iets wat eeeeeh breezahtaal achtig maar is verder een gewone vraag.

Wie heeft er een radio(eventueel uitgebreid met zware boxen )op z'n motor?


Gezeik dat elk topic minimaal 20 keer tot "vrijdagmiddagtopic"wordt gebombadeerd. :X :r
 
Laatst bewerkt:
Homeboy, how is it hang'g ?

Nadat het dragracen is opgeheven en i de turbo's/lachgas incl. de bling bling in de closet heb gehangen, ben ik my audio skillzz gaan uitbreiden.

Na wat overgebleven lachgas gebruikt te hebben op de bank met mijn chicka's kreeg ik een super ingeving.


Men kan me nu wel flink gaan proberen te dissen maar i don't give a shit. Heb al een toughlife weet je.

De verlengde achterbrug weg, originele kuipwerk terug en voila stock zx10. Volgehangen met dik jbl spul man.

full


voor de mensen die het willen weten, JBL promotie bike ;)
 
Laatst bewerkt:
Omgrofloldebbq _O-

Dit meent die gazt toch niet sirri noh?? We zijn geen fokk'n scootahs hoor!!!



Je zou haast denken dat het alweer vrijdag was -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan