Honda 600RR/ 1000RR voorjaarsmeeting

Vond het erg gezellig mensen :)

Aardig wat mensen gesproken, wat gezichten achter de nicks :)

Uiteraard te brutaal om me niet voor te stellen, sorry Witje :$ ;), Wel je "broertje" onderweg nog tegengekomen richting huis :P

Volgende x ben ik er ook zeker weer bij, zorg ik er voor dat ik wat minder afspraken heb ;)

Bedankt Kea :)


Nou de volgende keer gewoon ff doen. K bijt nie hoor :P }). Ben je er met de mega meeting? De meiden van het supersporttopic staan om 12 uur op de rotonde anders kom je daar toch ff voorstellen?
 
Laatst bewerkt:
het was reuze gezellig maar ze waren ineens weg ????


Even naar een rustiger plekje voor een fotoshoot. Ik ben nog 10 minuutjes later ook die kant opgegaan met een groepje mensen die het vertrek ook gemist hadden. Maar zelfs van het vertrek van dat 2e groepje heb jij het dus niet meegekregen?
 
Even naar een rustiger plekje voor een fotoshoot. Ik ben nog 10 minuutjes later ook die kant opgegaan met een groepje mensen die het vertrek ook gemist hadden. Maar zelfs van het vertrek van dat 2e groepje heb jij het dus niet meegekregen?


Ik begrijp dat opa het druk heeft.. werk, kip etc maarehhh de vraag die wij ons allemaal afvragen.. wanneer komen DE fotos online *O*
 
Even naar een rustiger plekje voor een fotoshoot. Ik ben nog 10 minuutjes later ook die kant opgegaan met een groepje mensen die het vertrek ook gemist hadden. Maar zelfs van het vertrek van dat 2e groepje heb jij het dus niet meegekregen?


Toen ik me klaar stond te maken om te vertrekken heb ik toch echt wel gezegd tegen hem wat de bedoeling was.... of ben ik dan toch echt zo onverstaanbaar :')
 
Hier alvast mijn bescheiden aantal foto's
IMG_4132.JPG


IMG_4133.JPG


IMG_4134.JPG


IMG_4135.JPG
 
Toch wat gemist zo te zien/lezen :)

Achter af had ik wil kunnen komen aangezien onze vlucht naar Kreta gisteren gecancelled is.... :(
 
:} :} :}

Bescheiden hupjes waren het maar vandaag -O- doorschakelen lukte voor geen meter met dat andersom schakelen nu :/
Dat had ik nou ook toen ik andersom ging schakelen, rijden ging prima maar wheelyen van geen kant meer, het is zo onnatuurlijk motor omhoog voet naar beneden daardoor zat ik steeds in zijn vrij dus ben ik maar weer gewoon gaan schakelen.
 
Dat had ik nou ook toen ik andersom ging schakelen, rijden ging prima maar wheelyen van geen kant meer, het is zo onnatuurlijk motor omhoog voet naar beneden daardoor zat ik steeds in zijn vrij dus ben ik maar weer gewoon gaan schakelen.


Was de 1e serieuze rit met andersom schakelen en dus ook de 1e serieuze wheelietjes, dus ik kijk het ff aan :Y

Had al zin het gisteren ff terug om te zetten voor het wheeliën :X

Of het ligt aan die schakelset of aan de vorige eigenaar :P :')
 
Nou de volgende keer gewoon ff doen. K bijt nie hoor :P }). Ben je er met de mega meeting? De meiden van het supersporttopic staan om 12 uur op de rotonde anders kom je daar toch ff voorstellen?

ga je dan proberen een halve taart in 1 keer op te eten ipv een kwart stuk? :+

je stond zo twijfelend te kijken tussen zzlaapkopz en mij in :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan