leeuwis88
MF veteraan
Hoe gaat het met dit project dan eigenlijk?
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Met de komst van de vuldop heb ik nu twee onderdelen met borggaatjes. De titanium banjobout aan de rempomp is ook voorzien.
Die twee wil ik sowieso wel gaan borgen. Dat die gaatjes ten minste ook gebruikt worden Plus het ziet er ook wel racy uit
Borgdraad is ook heel handig als je geen passende maat slangenklem bij de hand hebt
[afbeelding]
Nog niet heel veel te updaten... ik heb mezelf een Fireblade kado gedaan van mijn onder meer mijn stagevergoeding, maar dat kost toch flink knaken, zo'n superbike
Misschien iets te veel. Hoop de komende tijd de Fireblade in orde te maken voor volgend seizoen en dan komt de Keiryō weer in beeld
Wel wat spacertje laten maken door een maatje van me. Dus dat is ook mooi, zal die in elk geval van de week even posten. Al was het maar als een bedankje aan zijn adres
Een 250 uit die periode is identiek
Anders weet ik niet
Dat idee zwerft ook al door mijn kopEen nieuw op maat gemaakte kabelboom als alternatief?
Dat idee zwerft ook al door mijn kop
Maar weet niet ik dat zo goed kan
Ja, dat zijn de pluspunten... maar waar haal ik kabels vandaan, en wat voor kabel, stekkers e.d.?Ik heb het al een paar keer gedaan. Wat je nodig hebt is een electrische schema van het orgineele kabelboom, zodat je weet hoe je de onderdelen die je behoudt moet aansluiten. Daar hebben we Google voor. Verder een idee hoe het met gaan worden.
Groot voordeel van een nieuw kabelboom is dat deze geen geschiedenis heeft van 37 jaar, alles heeft de juiste lengte en je bent niet gebonden aan de standaard schakelaars en hun positie. Meestal plaats ik de meeste schakelaars onder de tank of zitje, zodat het stuur "clean" wordt.