honda cb 650 bobber

jtbros

Rookie
23 jan 2011
29
0
kinrooi,belgie
Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum en dit is het 1e volledig zelfbouw project dat ik samen met men broer gemaakt heb.
full
 
een vriend van me heeft het spuitwerk gedaan en dit was zijn 2e werk na een intrudertank voor mij. Het heeft ons 6maanden aan vrijetijdsuren gekost
full
 
Mooi spul!
Al zou ik zelf voor én achter een whitewall band gebruiken of juist beide niet. Zo staat het een beetje vreemd, vind ik.
 
Echt een mooie fiets man,knap gedaan.Inderdaad een whitewall band past niet bij de achterkant en het chroom.

verder aleen maar top

Evert
 
ik zou persoonlijk ook wat dingen anders hebben gedaan....maar dat is het mooie aan motoren..ieder zijn eigen smaak en zijn eigen ideeen...
mooie fiets en mijn petje af voor alle uurtjes ;)
 
ik zou , ik zou , ik zou , ik zou ...... gewoon top !! petje af
bekijk het maar zo de meeste op het forum kunnen alleen maar een lampje vervengen !
 
geweldig mooi , ik zie dat er echt veel gedaan is ik heb namelijk zelf ook een cb650 gehad in zon soort stijl ..
erg erg knap
mooie details

enigste wat ik minder vind is de frame kleur , beetje de look van dat hij in de primer staat
en nog gespoten moet worden
had mooi kunnen zijn maar door het rood van het (erg mooie) tankje versterkt dat het effect
met een andere kleur / sober gekleurde tank zou het frame opeen sheel dik zijn in die kleur

maar zoals al gezegd hierboven dat is het leuke iedereen doet zijn eigen ding dus luister niet naar mijn gezwets :}

nogmaals echt mooi
 
mooi choppertje.

weer eens wat anders,en die whitewall achterom staat em goed!
zag je vroeger wel meer ...indertijd waren er wel 16´whitewalls maar geen 19 en 21´inchers.


spuitwerk van dat tankje is heel strak.

enige minpunt.....het is geen bobber!noem het dus ook niet zo omdat je het toevallig ergens gelezen/gehoord hebt.
chopper ja,dat is het absoluut wel en daarvoor 100 punten ook.
 
heb de foto`s net ff bewonderd op het custom bobber forum ,dan kun je pas goed de details zien,klasse gemaakt.
 
retevette bak is dat! Mijn complimenten..

Ik vind de kleurencombinatie zeer geslaagd.. Tblijft toch een bobber e ^^

1 vraagje: waar hebt ge dat zadel vandaan??
 
Laatst bewerkt:
wat maakt het uit was het is en hij het noemt! als hij het een bobber vindt is het een bobber vindt hij het een super motard ook goed.

super mooie motor echt mooi gemaakt.
 
ik zou , ik zou , ik zou , ik zou ...... gewoon top !! petje af
bekijk het maar zo de meeste op het forum kunnen alleen maar een lampje vervengen !

Daar gaat het toch helemaal niet om man! ;)

Ik zie nergens een kwaad woord, forum is een meningenplatform, ieder z'n eigen mening.

ik vind het een gaaf ding, maar nogmaals IK zou het frame een andere kleur geven!
 
een fiets met 2 wielen en motor is het :-)

Het frame is zelf gemaakt zoals bijna alle onderdelen. De kleur van het frame is ral 7016 structuur en moet je de eigenlijk in het echt zien. Ik heb dan ook geen profesioneel fototoestel :-)
 
een fiets met 2 wielen en motor is het :-)

Het frame is zelf gemaakt zoals bijna alle onderdelen. De kleur van het frame is ral 7016 structuur en moet je de eigenlijk in het echt zien. Ik heb dan ook geen profesioneel fototoestel :-)

Is dat frame RDW gekeurd?
 
Terug
Bovenaan Onderaan