HONDA CB1000/1300 Club

Status
Niet open voor verdere reacties.
Blijkbaar een demper met E keurmerk waar ik niets geen waarde aan hecht...(het keurmerk dus)
 
Laatst bewerkt:
E-Keur niet nodig, nooit geen last gehad.
ben toch al een paar keer in duitsland geweest.
als je daar door een dorpje heen rijd en zoveel gas geeft dat de bloempotten uit het raam vallen, ja dan heb je een probleem.
maar als je normaal rijd is er niks aan het handje.
en hier in nederland kijken ze er helemaal niet naar.
ik heb er trouwens 2 onder zitten zonder E-Keur :-)
 
Klopt....rij al 16 jaar met het open systeem van Laser (pro stock) op mijn cbr1000 niks geen last.
op m'n Impreza een open Downpipe, open middenpijp en open Scoobysport einddemper...nog nooit geen last gehad. (tunnels... *O* )
En tja ook de Akra van de 1300 is niet goedgekeurd...belangrijk..echtttttttt nietttttttttt.

dsc6792geenkenteken.jpg
 
Laatst bewerkt:
Klopt....rij al 16 jaar met het open systeem van Laser (pro stock) op mijn cbr1000 niks geen last.
op m'n Impreza een open Downpipe, open middenpijp en open Scoobysport einddemper...nog nooit geen last gehad. (tunnels... *O* )
En tja ook de Akra van de 1300 is niet goedgekeurd...belangrijk..echtttttttt nietttttttttt.

[afbeelding]

Gave wagen zo'n Subaru :9~
 
Vandaag mijn spullen voor de valblokken even gepoedercoat, de kunstof proppen even in de draaibank gezet om ze weer wat netjes te maken, RVS bouten er bij ennnnn taaa taaaa ziet er gelikt uit en past echt super. :Y
Mooi setje zo.... :Y
Op naar het volgende... :)

2zrpdex.jpg


soydzq.jpg


2vjpfgn.jpg


2qwn4vo.jpg


25qrmh5.jpg


fyhi0l.jpg


2hi6lc7.jpg
 
Laatst bewerkt:
Had een setje gescoord zonder die montageplaten...... En dan moet je even een handig clublid hebben die ze er zelf even bij maakt! *O* Hij blij ik blij! O-)
 
Vandaag mijn spullen voor de valblokken even gepoedercoat, de kunstof proppen even in de draaibank gezet om ze weer wat netjes te maken, RVS bouten er bij ennnnn taaa taaaa ziet er gelikt uit en past echt super. :Y
Mooi setje zo.... :Y
Op naar het volgende... :)

Knap gedaan Dick. :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan