HONDA CB1000/1300 Club

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even een vraagje tussendoor...hebben niet alle CB1300 alarmlichten?
Of is het vanaf een bepaald bouwjaar gekomen.
 
Hallo CB1300 & CB1000 fans

Onlangs heb ik mijn blackbird de vernieling in gereden frontaal bij een auto op geknald gelukkig slechts alleen de pols gebroken. Heb nu een CB1300 gekocht. Volgende week als het gips eraf is maar ff rijden kan bijna niet wachten. Hier een foto. Mooie motor!!

full
 
Van Harte met de aankoop :] , toevallig in Den Haag gekocht... :)
Natuurlijk wel even je tekst bij je profiel aanpassen..en veranderen in CB. 8-)
 
Laatst bewerkt:
Je woont in Jistrum zie ik? We hebben al 2 leden in Saaksum en Oldehove dus met jou er bij is Groningen nòg beter vertegenwoordigd! :}
 
Hallo CB1300 & CB1000 fans

Onlangs heb ik mijn blackbird de vernieling in gereden frontaal bij een auto op geknald gelukkig slechts alleen de pols gebroken. Heb nu een CB1300 gekocht. Volgende week als het gips eraf is maar ff rijden kan bijna niet wachten. Hier een foto. Mooie motor!!

[afbeelding]

Goeie keus,ben ook vanaf de Blackbird op de CB1300 gestapt. :Y Alleen ik kon hem nog inruilen _O-
 
Ik hoop dat ik nu ook minder boetes krijg de CB 1300 nodigt minder gauw uit tot hard rijden hoop ik.

Nou dat dat ligt toch aan je eigen rechterhand,oke hij gaat minder snel dan de BB maar nog steeds hard genoeg hoor.Afgelopen vrijdag in DLD toch ff de 210 aangetikt gaat ook nog best rap. ;)
 
Nou dat dat ligt toch aan je eigen rechterhand,oke hij gaat minder snel dan de BB maar nog steeds hard genoeg hoor.Afgelopen vrijdag in DLD toch ff de 210 aangetikt gaat ook nog best rap. ;)

Uiteraard, maar op een blackbird zit je meer uit de wind dus dan is de snelheidsbeleving ook minder. Maja heb nog niet gereden op de CB omdat m'n pols nog steeds in het gips zit volgend weekend kan het eindelijk mits mooiweer. :]
 
Hallo CB1300 & CB1000 fans

Onlangs heb ik mijn blackbird de vernieling in gereden frontaal bij een auto op geknald gelukkig slechts alleen de pols gebroken. Heb nu een CB1300 gekocht. Volgende week als het gips eraf is maar ff rijden kan bijna niet wachten. Hier een foto. Mooie motor!!

[afbeelding]

Veel plezier met je CB (zal wel lukken)
trouwens erg mooie kleur! O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan