HONDA CB1000/1300 Club

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan mij het beste opnieuw voorstellen, ben zolang niet meer hier geweest!
Voor hun die mij niet kennen, ik ben Rob (Soepstengel of stoeptegel) heb een CB1300s is de meest mooie kleur die er is, Zwart! :Y en nee ik heb geen middenbok! (nog steeds niet)
Wegens een nieuwe baan bij mijn werkgever ben ik een dik jaar druk bezig geweest met het volgen van een studie welke nu beëindigd is, dus heb ik weer meer tijd om jullie te vervelen/lastig vallen.
Gezamenlijke tourritten zal ik waarschijnlijk niet aan deelnemen omdat ik in het zuiden woon, kan ik mij meteen afmelden voor de volgende rit O-)

Seeyou :W
 
Over twee weken mag ik weer een paar dagen met CBtje naar de dollemietjes, routes zijn klaar. kan niet wachten
82cu.jpg
 
Alleen zotten appen de hele avond over hun motors :+
1) We doen het niet de hele avond :N . Althans niet èlke avond. _O-
2) We Appen ook over andere zaken; vrouwen bv. :9 Kan me voorstellen dat Suzuki-rijders daar geen interesse in hebben :r .
3) Het is hooguit èven zot als M-F volkwakken met kletspraat en plaatjes :X . In de clubgroepsWhat'sApp weet je in elk geval wie er allemaal meelezen, hier is het meer openbaar O-) :W .
4) Over Honda's raken we maar niet uitgepraat :X . Kan me voorstellen dat Suzuki-rijders dat gevoel niet hebben............ :P
5) Appen kan makkelijker onderweg :] . We hebben deze week live verslag gekregen van motorreizen door Schotland, de Eiffel, de Vogezen etc.
 
Laatst bewerkt:
Zo het plaatje is gemonteerd momenteel nog op het standaardfilter want het K&N filter is nog niet geleverd. Net ff rondje gemaakt en kreeg de opmerking dat het aardig naar benzine ruik achter me... Iemand daar een idee over?
 
Als je verder niets veranderd hebt, zou je denken dat je standaard filter het niet lekker vind.
Toch even wachten op het K&N filter....
 
~DeGrote schreef op 30 mei 2014 @ 13:09:Zo het plaatje is gemonteerd momenteel nog op het standaardfilter want het K&N filter is nog niet geleverd. Net ff rondje gemaakt en kreeg de opmerking dat het aardig naar benzine ruik achter me... Iemand daar een idee over?
En had je dat al eerder gehoord of denk je dat het aan die luchtfilterring ligt :? ? Motoren ruiken sowieso anders dan auto's :X . Verbruik is verder normaal O-) ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan