HONDA CB1000/1300 Club

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn schuld was het gelukkig niet .................dus blijf jij over O-) :P :W
Vraag me trouwens af wie er dan hiero allemaal weg zijn gelopen :? . Kan er maar twee bedenken en de laatste had bezwaar tegen het feit dat we (binnen de club) tegenwoordig meer via de clubgroepsWhat'sApp kletsen............

En hij was niet eens clublid! :X

Voor de rest is iedereen hier nog, alleen minder vaak! :Z :z
 
Vraag me trouwens af wie er dan hiero allemaal weg zijn gelopen :? . Kan er maar twee bedenken en de laatste had bezwaar tegen het feit dat we (binnen de club) tegenwoordig meer via de clubgroepsWhat'sApp kletsen............

En hij was niet eens clublid! :X

Voor de rest is iedereen hier nog, alleen minder vaak! :Z :z


Er is hier ook helemaal niemand wegelopen daarbij op het GSX1400 forum is het trouwens ook betrekkelijk rustig als ik er niet reageer ;)

Daar heb je weer last van allerlei afscheidingen :? Nou ze doen maar ik blijf fijn op MF zitten. Niets Whatsappen etc heb ik absl geen zin in.
 
1654c73337.jpg


thanks dick :)
 
Wanneer is er een rit van de cluB? :]
Zie Agenda 2014 :Y

Maar alleen clubleden hebben de details over verzameltijd, -plaats en verdere planning ontvangen voor de eerstvolgende rit op as. zaterdag :] . Je hoeft niet direct lid te worden om mee te mogen rijden maar stuur dan een mailtje naar het info-adres, dat komt bij mij (voorzitter) aan O-) . Dan stuur ik je alsnog de details van zaterdag en kun je je aan- of afmelden. Alleen diegenen die zich tijdig hebben aangemeld hou ik op de hoogte over eventuele wijzigingen of annuleringen bij a) te weinig aanmeldingen of b) slecht weer. Maar dat laatste kun je zelf ook in de gaten houden.................. :X
 
Vandaag 200 km gereden op de CB1300 bevalt uitstekend!!
Wanneer is er een rit van de cluB? :]
Zaterdag 480 km gereden even een bakkie in Limburg gedaan met de vrouw... :)
Ging echt top....nu hielp het weer ook wel mee natuurlijk. 8-)
 
Laatst bewerkt:
Zaterdag 480 km gereden even een bakkie in Limburg gedaan met de vrouw... :) Ging echt top....nu hielp het weer ook wel mee natuurlijk. 8-)
Joh! Ik was zaterdag nog even heen en weer naar Sittard maar dan wel met de Honda 4-wieler 8-) . Geen CB's onderweg gespot............. :N :] :W
 
Laatst bewerkt:
Wie kan me helpen aan twee (nette) originele spiegels (foto) van de CB1300A, liefst compleet met rubbers. :)

fxtnk3.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan