Honda CB500 te koop of te ruil tegen Italiaan..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Piet156

MF'er
22 jan 2008
118
0
<< voor meer foto's naar beneden scrollen aub >>

Het betreft een;

Honda CB500 uit 1997, km.stand: 30.650 Gaat weg aangezien ik geen woon-werk ga rijden en voor die paar keer per jaar een motor zoek met meer fun! Ruilen is dan ook mogelijk.

De motor is goed onderhouden; Bij een kilometerstand van 28.250 het volgende onderhoud uitgevoerd;

Grote beurt waarbij de o.a. de oliën zijn vervangen (motorolie + nieuw filter), remolie (voor en achter). Tevens zijn de kleppen gesteld, diverse smeerpunten onder handen genomen, koelwater ververst, nieuw luchtfilter en nieuwe bougies geplaatst. Ten slotte zijn de carburateurs gesteld en is de ketting goed doorgesmeerd dus hij kan er weer een hele tijd tegen.

Bij een km.stand van 30.250 is nog een winterbeurt uitgevoerd waarbij o.a. voorste remblokken zijn vervangen evenals de voorvorkkeringen.

Verbruik van 1 op 20!! Type heeft zowel voor als achter remschijven, de remklauwen hierbij zijn goudkleurig en van Brembo.

De motor wordt verkocht exclusief valbeugels maar met windscherm. Ook de originele knipperlichten zijn erbij. De motor heeft geen schade en heeft zowel bij de vorige eigenaresse als bij mij in een verwarmde garage gestaan.

De prijs staat min of meer vast op een bedrag van € 1700,- Eventueel inruil van een Italiaan (Moto Guzzi, Ducati of RSV Mille of oldtimer) is bespreekbaar of iets met meer fun!

Groet Pieter
full
 
Laatst bewerkt:
Niemand die mij aan een Duc wil helpen?! :-)

Best leuke motor om mee te beginnen. No offence verder, maar wie wil er nou van een RSV naar een CB500 ? Denk dat de kans dat je dat lukt heel erg klein is.
 
Laatst bewerkt:
Best leuke motor om mee te beginnen. No offence verder, maar wie wil er nou van een RSV naar een CB500 ? Denk dat de kans dat je dat lukt heel erg klein is.
'
Heb je gelijk in. Heb het er echter wel bij vermeld, mocht er bijv. iemand zijn die zelf meer kilometers wil gaan maken (woon-werk) en dit niet met een supersport wilt doen vanwege zitpositie en verbruik.

Overigens is dat voorstel wel met bijbetaling van mijn kant :-)
 
Banden zijn in prima staat, evenals alle overige slijtagedelen!

Hierbij de foto's....

full
 
Wie bied op deze goed onderhouden CB500 met net 30.000 op de klok?!

Ik wil liefst voor de zomer nog een Italiaanse schone in de schuur.... :-)
 
Ik zou eerst wel wat meer willen weten betreft de onderhoudsgeschiedenis van de Duc alvorens ik hier een antwoord op geef. Kun je me wat vertellen hierover?!
 
Dat is zeker wat voor me! Helaas heb ik er alleen de centen niet voor. Succes met de verkoop!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan