Honda CB500 te koop of te ruil tegen Italiaan..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat ik toch ga voor een CB600f, maar mocht dat niets worden dan laat ik het je weten.

Succes met de verkoop.
 
Volgens mijn glazen bol is deze motorfiets op 17 februari 2012 van eigenaar veranderd, en vermoedelijk dus niet meer te koop. TS is sinds maandag 23 mei 2011 22:52 (9 maanden, 19 dagen, 16 uren en 13 minuten geleden) niet meer op MF geweest.
 
Laatst bewerkt:
Hij staat nog op motorshopper, vandaar ;)
Inderdaad, maar al sinds zaterdag 5 juni 2010 om 22:41. En Motorshopper is nog niet goed in het verwijderen van verlopen advertenties ...
Misschien dubbel, maar wat mij opvalt (nu ik wat actiever naar een andere motor aan het zoeken ben), sommige advertenties zijn al zo oud dat ik me afvraag of de verkopende partij nog wel op de advertentie let?
Oftewel, motor is allang verkocht, verkoper vergeet de advertentie en niemand let er verder op?
Misschien een soort reminder instellen dat je na een half jaar oid een berichtje krijgt van motorshopper..

Of praat ik nu p**p? :+
Je hebt helemaal gelijk en dit zijn we momenteel aan het toevoegen. Komt goed dus!
 
Volgens mijn glazen bol is deze motorfiets op 17 februari 2012 van eigenaar veranderd, en vermoedelijk dus niet meer te koop. TS is sinds maandag 23 mei 2011 22:52 (9 maanden, 19 dagen, 16 uren en 13 minuten geleden) niet meer op MF geweest.
slotje dan maar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan