Honda CBF600S (deel3)

Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
12 mei rijd ik met wat motorvrienden naar Texel. Leuk programma, mooie rit, ruimte voor nieuwe ervaringen!
Wil je ook mee? Dat kan vast nog wel. Vraag in dat geval gerust om informatie.

Grreetz,
McEagle
 
Hier volgt de kaart van de route voor 18 mei:

Voor alle duidelijkheid: alle types zijn welkom. Wel graag vooraf opgeven en maximaal aantal rijders: 12 stuks.

mvg Rocketman

't Loopt storm! Héé... niet dringen daar achteraan! :(

Er zijn nog slechts enkele plaatsen vrij :+
 
Laatst bewerkt:
't Loopt storm! Héé... niet dringen daar achteraan! :(

Er zijn nog slechts enkele plaatsen vrij :+



Het was al geland dat ik dan in Frankrijk ben toch?

Overigens is er nog een kansje 6 dagen eerder .......
12 mei rijd ik namelijk met wat motorvrienden naar Texel. Leuk programma, mooie rit, ruimte voor nieuwe ervaringen!
Wil je ook mee? Dat kan vast nog wel. Vraag in dat geval gerust om informatie.
 
Ja ja Eagle, van jou weten we het wel... Het gaat nu om die duizenden andere CBF600 bezitters. :+

Ik had al (een beetje voorbarig) dranghekken besteld teneinde het onder de voet lopen van de organisatie te voorkomen! :Y


:W
 
En? 't Ligt alweer 3 dagen stil! Shame on all.

D'r gebeurt ook bijna niets. Dirk gaat z'n CBF verkopen, er komt een dagje Texel, een 2-daagse België is zonder belangstelling van een M-F CBF600-er qua inschrijving (maar wel met een volle inschrijflijst) gesloten, een Palok die de toerkunden heeft gekocht met de aanschaf van een oude Pan, een ware coupe op het andere forum waar McMuis nu de scpeter zwaait .........

Kom op meiden, straks lopen jullie te piepen dat er niets aan is. Terwijl jullie werkelijk alles aan het missen zijn.
:]
 
En? 't Ligt alweer 3 dagen stil! Shame on all.

D'r gebeurt ook bijna niets. Dirk gaat z'n CBF verkopen, er komt een dagje Texel, een 2-daagse België is zonder belangstelling van een M-F CBF600-er qua inschrijving (maar wel met een volle inschrijflijst) gesloten, een Palok die de toerkunden heeft gekocht met de aanschaf van een oude Pan, een ware coupe op het andere forum waar McMuis nu de scpeter zwaait .........

Kom op meiden, straks lopen jullie te piepen dat er niets aan is. Terwijl jullie werkelijk alles aan het missen zijn.
:]

en dat is 4. _O-
 
Ik stap hier ook op. 't Idd heel ernstig. Zometeen, als er plots een vraagje is, ben ik heel benieuwd wie het eerst boos wordt, of teleurgesteld is, omdat er geen respons is. Ik zoek voorlopig de meer gezellige omgeving op.
Solong KouGirls.
 
Zitten we toch bijna op 6,5 ..... :) veel te mooi weer om op het web te zitten, lekker touren en zwemmen is the name of the game op het moment for me :]

:W

FerdiX
 
Ben ff de tel kwijt met stille dagen...... maar goed, op de andere plekkies is nog wel leven :] en het is te mooi weer om achter de compie te hangen natuurlijk. Vandaag met de SP III aan het rijden geweest en ondanks dat het al een bejaard beestje is in vergelijking met de nieuwere generatie ben ik er best wel tevreden mee. Morgen maar eens testen met het controleren van een rit, eens kijken hoe ie dan fungeert.

:W

FerdiX
 
Demper vraagje:

Sinds ik mijn standaard demper heb vervangen door een LeoVince SBK, heb ik de hele tijd gereden met de db-killer erin. Vond het geluid zo prima. Echter nu vind ik dit ook weer wat lauw klinken en heb de db-killer er maar eens voor een poosje uitgehaald.

Hoe zit het met jullie, hebben jullie hem erin of eruit?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan