Honda CBF600S (deel3)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een paar foto's van afgelopen middag,omgeving Bodengraven.
full
 
honducteur in aktie[afbeelding]

Jullie weten wel mooie plekkies te vinden. :}

Ik ben vandaag voor 't eerst sinds een week ook weer eens wezen toeren. Ik zat afgelopen week in Italie met rocketwoman & kids. Helaas zonder fiets, maar met koekblik. Wel heel mooie weggetjes gezien in de Dolomieten, maar ja....... dat zal wel bij dromen blijven.
 
Vandaag ook de DD (Dikke Duizend) maar gepakt, en nog wel een Suzuki.


Alto GL 1.0 wel te verstaan, haha!

Groetjes,

Hans

is hier sprake van oudemannen watjesgedrag???

Vandaag gewoon met een heerlijk stomende CBF600 gereden. Niks geen gladheid alleen wel natheid!!!

groeten
Blackflash
 
is hier sprake van oudemannen watjesgedrag???

Vandaag gewoon met een heerlijk stomende CBF600 gereden. Niks geen gladheid alleen wel natheid!!!

groeten
Blackflash
Gister (en today, en de rest van de week probably) ook gewoon op de bike gegaan, weinig van te merken van de gladheid dus dan gaan we gewoon lekker op 2 wielen door de bocht. (en de vriendin had toch het koekblik meegenomen, dus moest toch op de bike :+ )

:W

FerdiX
 
Was weer een hoop kouwe drukte om nix... Heb nog niet over één glijpartij gelezen -O-




















:+ (ramptoerist)
 
Laatst bewerkt:
Iedereen zal ongetwijfeld ook wel wat rustiger zijn gaan rijden. Na zo'n lange droogte is het altijd glad bij de eerste regen.
Ga mijn banden eens vervangen want de voorband is na 17.000 km dan toch versleten geraakt.
 
Ik heb juist naar een bandenboer gebeld en meteen besteld. Ik heb gekozen voor de Michelin Pilote Road2. Vrijdag kan ik ze erop gaan laten leggen. De prijs die ik telefonisch heb gekregen is:
- voorband 139 Euro;
- achterband 168 Euro.
Het totaal bedrag is 307 Euro (als ik goed heb geteld). Deze prijs is plaatsing inclusief. Naar dat ik vernomen heb, is dit een goede prijs.
Ben eens benieuwd hoe dat mijn motortje gaat rijden met deze banden :] .
 
Ik heb juist naar een bandenboer gebeld en meteen besteld. Ik heb gekozen voor de Michelin Pilote Road2. Vrijdag kan ik ze erop gaan laten leggen. De prijs die ik telefonisch heb gekregen is:
- voorband 139 Euro;
- achterband 168 Euro.
Het totaal bedrag is 307 Euro (als ik goed heb geteld). Deze prijs is plaatsing inclusief. Naar dat ik vernomen heb, is dit een goede prijs.
Ben eens benieuwd hoe dat mijn motortje gaat rijden met deze banden :] .


Ha Graf,

Wat hád je eronder liggen?

Groet,

Hans
 
Hoi cbf'ers (600)

Er heeft hier ooit is een link gestaan naar een bedrijf (ik meen duits) dat beschermkappen verkoopt voor de radiateur.

weet iemand het site-adres nog?

groeten
 
Laatst bewerkt:
Hoi cbf'ers (600)

Er heeft hier ooit is een link gestaan naar een bedrijf (ik meen duits) dat beschermkappen verkoopt voor de radiateur.

weet iemand het site-adres nog?

groeten

Misschien deze? Is welliswaar voor de CBF1000, maar misschien past ie ook op de 600 :?

Hier klikken


:W Groeten,
Hans (aka HonDucteur)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er nu ongeveer een 150 km mee gereden maar dat was veelal rechtdoor. Ik kan dus nog niet echt vergelijken.
 
Wedden dat Graf (familie van Steffie?) enthousiast is over die nieuwe pilot roads? *D

De normale P.roads zijn al prima!

:W
 
Laatst bewerkt:
Ik ben geen familie van Steffie Graf. Graf komt eigenlijk van Grafzerk. Dat was mijn nick in de game Counter-Strike.

Heb nu al wat secundair en bochten/rotondes gereden. De banden vallen geweldig goed mee. In vergelijking met de BT57 heb ik het gevoel dat deze banden echt plakken aan het asfalt. Tot nu toe ben ik dus een zeer tevreden man met mijn MPR2 *O* .
 
Ik ben geen familie van Steffie Graf. Graf komt eigenlijk van Grafzerk. Dat was mijn nick in de game Counter-Strike.

Heb nu al wat secundair en bochten/rotondes gereden. De banden vallen geweldig goed mee. In vergelijking met de BT57 heb ik het gevoel dat deze banden echt plakken aan het asfalt. Tot nu toe ben ik dus een zeer tevreden man met mijn MPR2 *O* .

Dan denk ik dat je niet de enige bent... ;) Prettig (lang) weekend. :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan