Dan moet je dat wel na het starten doen, of een dure amperetang hebben, maar meestal is dit al voldoende om er achter te komen wat er aan de hand is, veel veiliger ook.Als je de min pool los maakt en dan tussen de - pool en de los gemaakte accuklem een ampère meter zet hoeveel stroom wordt er dan aangegeven?
@Ozerec Een lood/zuur accu is nogal gevoelig voor diepontladen. Dat is bij jou nu meerdere keren gebeurd, waardoor je er eigenlijk al vanuit kan gaan dat de accu nu al redelijk wat capaciteit verloren is.
@Bramb0
Thnks, ik zal morgen ffe kijken hoe ik de lekstroom kan meten maar heb daar eerlijk gezegd geen verstand van, heb wel een universele meter dus moet goed komen. Het probleem komt elke winter voor dus is bloed irritant. Als ie eenmaal ffe heeft gereden doet hij het uren daarna gewoon maar na een oude nacht is het noppes nada helaas
Dit antwooord is het beste en kost het minste werkals je er niet in slaagt de lekstroom te meten, ontkoppel je batterij 's avonds en koppel ze weer aan net voor je vertrekt 's morgens. start hij dan wel normaal start weet je ook zeker dat er iets je batterij leeg trekt. is het dan even slecht, weet je al zeker dat je nog maar eens een nieuwe accu kan gan halen.
als je een beetje normaal bij je accu kunt komen wel ja .............Dit antwooord is het beste en kost het minste werk
Problemen en mogelijke oplossingen hierboven al genoemd.Ik rij een Honda CBR 600 F2 ( Stuntmotor ), die nodige kwaaltjes heeft.
Het aanrennen/springen kan ik nu als de beste alleen om 5 uur in de ochtend elke dag is niet chill.
Iemand oh iemand die misschien een idee heeft wat het probleem kan zijn ?!?!?