honda cbr 600f 25kw?

Wat noem je duur, plastick zal er bij een beurt tot op zekere hoogte afgehaald moeten worden en dat kost tijd en daar betaal je ook voor :? \
Dat plastic haal je er toch thuis even af :? Bovendien kun je het meeste onderhoud zelf doen, eigenlijk alles behalve speciale reparaties en kleppenspeling.
 
ik heb een collega die helemaal motorgek is ( eigenaar motorzaak ergens in het Oosten :+ ) en daar breng ik mijn motor altijd heen.. ik zit RUIM onder de prijs die je bij een normale Honda dealer zou betalen, waar het algauw rond de 1000+ voor een grote onderhoudsbeurt.
 
ik woon tussen Apeldoorn en Deventer.. :X valt dat ook onder tukker? O-)

Hoe kan ik zo'n compliment geven aan een niet-Tukker |( :+

Hier nog ff een laatste piccie, vond ik zonet in een map waar ik ze normaal niet in zet :?

full


8-) :+

Genoeg kunnen posen voor vanavond :P
 
Hoe kan ik zo'n compliment geven aan een niet-Tukker |( :+

Hier nog ff een laatste piccie, vond ik zonet in een map waar ik ze normaal niet in zet :?

(Afbeelding)

8-) :+

Genoeg kunnen posen voor vanavond :P

jammer.. daar gaat me gratis biertje, een gratis biertje drinkt natuurlijk altijd wat makkelijker weg dan een gekocht biertje ;) :+ ik kom uit Deventer ;)

[me]Roadk!ll bedtijd.. morgen weer vroeg dag B| [/me]
 
aaahhh thnx mensuh! nu weet ik wel wat ik ga kopen!! cbr600f!! dus een 92'er kan al met 25kw op kenteken??

nu nog even wachten '( voor rbwijs. *D
 
Heb jij je motor toevallig van Eric Kragt uit Kampen gekocht :? Die had zo'n 25kW-CBR te koop staan, ik ben toen afgehaakt omdat ik 'm toch op kenteken in orde wou hebben.
nee ik heb hem particulier gekocht bij een jongen in Almelo.. ( schuin achter in een nieuwbouw)



----------

25Kw kan officieel tot '92 alles daarvoor niet!
 
[...]


----------

25Kw kan officieel tot '92 alles daarvoor niet!


Ik heb dus ook een cbr600f en officeel 25kw laten maken op kenteken maar ik had het na gevraagd bij motoport en die vertelde mij dat ze vanaf '90 kunnen worden omgebouwd tot 25kw, teminste als ze niet geimporteerd waren zei die erbij.
ik weet het niet 100% zeker |( maar jouwe kan zowiezo omgebouwd kwa bouwjaar dan

suc6 met je rijbewijs ik moet zelf over 7 dagen afrijden voor de 2e keer O-)
 
Volgens mij moet je dan eerst een typegoedkeuring hebben, en die is er niet voor 92'ers toch :?

als je motor een type goedkeuring heeft en je laat het 25-kw setje door een officiele dealer monteren. Dan sturen ze je papieren op naar de RDW en hun zetten dan op je papiertje dat het 25kw is.

Maar als je geen typegoedkeuring hebt en je laat het afknijpen naar 25kw. Kan je kiezen... een uitdraai waarop te lezen is dat het 25kw is of naar de rdw met je fiets (na het maken van een afspraak) en daar laten herkeuren en zo op papier te kunnen zetten.
 
en dat geintje gaat je geld kosten.. B| ik hou het wel bij me uitdraaitje.. en als een motoragent mij ziet rijden en hij haald mij in op mijn cbr.. dan weet hij vast ook wel dat mijne een 25kw fiets is :+ hij komt toch niet boven de 8 / 8500 toeren hehe
 
25kw zonder op kenteken = 180,- of 200,- ( weet niet meer zeker)
en als je het op kenteken laat zetten is het verschillend per dealer.. kijk als je het bij een "vriend" kunt laten doen ben je natuurlijk goedkoperder uit.
 
245,- euro om precies te zijn bij motoport maar dan is wel alles officeel op papier en netjes geregeld. duurt ongeveer 2-3 weken.
 
245,- euro om precies te zijn bij motoport maar dan is wel alles officeel op papier en netjes geregeld. duurt ongeveer 2-3 weken.

Tsja, motoport zijn de grootste neppers.

Beweren je hoog en laag dat het netjes is, ook dat het bij het kenteken wordt vermeld dat je 25kW hebt. Maar het enige dat zij doen is een formulier uitprinten, ziet er zéér officieel uit, en dat bij je kentekenmapje in stoppen! Dat heeft natuurlijk geen waarde!

Trap er niet in!
 
kan best zo zijn maar ik heb het er laten doen en ze hebben de motor duidelijk geknepen want volgens me pa was die niet meer voorruit te branden op de terug weg B|
Maar goed ik moest me kentekenbewijzen meegeven aan ze en toen ik me motor had opgehaald kreeg ik van het RDW ong een week later de nieuwe kentekenbewijzen dat ie officeel 25kw was.
 
Terug
Bovenaan Onderaan