honda cbr 600f project

ah ok, mooi ideetje voor de winter. Je kan wel merken dat er andere tandwielen op zitten, vol gas in de 1 is niet mogelijk, in z'n 2 moet je ook niet vol gas geven want dan gaat ie ook lekker achterover, en als je hard wegtrekt komt ie in z'n 3 ook weer een mooi stukkie van de grond... binnenkort maar ff de testbank op....
 
full
 
haha en bedankt he, ja ik vind die hele grote voorkappen niet zo geweldig daarom staat de oude voorkap ook te koop....
 
zijn gewoon standaard velgen alleen dan in een superkleur gespoten.... bevestigen is geen probleem omdat ze standaard zijn:P
 
ja die van mij komt uit 88 en ligt nu uit elkaar. Ik ben handig zat om te sleutelen maar ben nog wel een beginner dus probeer ik zoveel mogelijk bij jullie te lezen en zo stapje voor stapje verder te komen. Ik wil nog andere velgen maar wil geen andere brug dus vandaar de vraag of de velgen makkelijk te bevestigen zijn.Jou cbr ziet er ook stoer uit ,ik heb een suframe met kappen en zitjes van een r1 2003 gekocht een special stuurkapje ,venom digi teller, stepjes van 600rr en nu nog mooie velgen.alles is al bij de straler alleen is het nog ff uitgesteld want we moeten eerst nog een scania demonteren en late stralen dus ik heb nog ff om wat onderdelen te zoeken.hier wat foto,s
full
 
het is trouwens een vapor teller en niet een venom maar goed ik zou niet teveel stripping op je tank maken misschien alleen die vediepte/verhoogde lijn op je tank oranje want hij is juist mooi strak zo met die zwarte tank maar veel succes er mee hij is echt stoer
 
heb je hem helemaal uit elkaar gedraaid net zoals ik? zorg er wel voor dat je alles superglad schuurt he, gaat wel wat meer tijd in zitten maar het resultaat is er dan ook naar, jammer dat je al een voorkuipje hebt, heb er namelijk nog een te koop
 
trouwens esmeralda, ga je er ook nog knipperlampies en spiegels aan doen? ik heb ze er niet aan en jij bent het ook niet verplicht omdat ie van 88 is he (hebben ze mij bij ten kate verteld....)
 
Ik heet zelf Rachid en mijn vrouw Esmeralda die heeft mijn profiel gemaakt alleen haar naam ingevuld (kan ik niet meer veranderen maar noem me maar gewoon Esmeralda) Hij ligt nu echt helemaal uit elkaar en word helemaal gestraald en geschuurd.En ik ben ook bezig met het opzoeken over dat van die knippers en spiegels.Een vriendin van ons zit bij de politie en die zegt dat er in 97 regels zijn veranderd wat betreft motoren en dergelijke en daar zitten ook de knippers en spiegels bij.Als ik wat meer info heb dan hoor je het wel
 
Terug
Bovenaan Onderaan