Honda CBR 600RR / 1000RR najaarsmeeting

Jullie hadden een mooie dag voor een meeting 8-) Jammer dat ik er niet bij kon zijn -O-




full
 
Klopt. Jij reed achter mij samen met RBF. Als het goed is is dat al gelukt. Nu hopen op nog een paar van deze mooie dagen die k heb gemist.

ik zag je schrikbeweging, maar zag je geen contact maken. Blijkbaar is dat toch gelukt. :')
-O-
 
Laatst bewerkt:
Klopt. Jij reed achter mij samen met RBF. Als het goed is is dat al gelukt. Nu hopen op nog een paar van deze mooie dagen die k heb gemist.

als jij nou mij helpt om een setje 2008/9 spiegels met ingebouwde knippers te vinden O-)

kan d'r vast wel een van mijn spiegels op jouw 600? of zijn die anders? :+
 
ik zag je schrikbeweging, maar zag je geen contact maken. Blijkbaar is dat toch gelukt. :')
-O-


K schrok mij de t*ring en ben erg blij dat k mijn arm weg trok anders had het heel naar kunnen aflopen. Mag k je vragen wie er in jou ogen fout zat?? Das het enige stukje wat k niet duidelijk krijg voor mezelf. K weet dat k over het bruggetje was en toen pas geraakt werd, maar wil jou mening der ff over horen. Thanx!!
 
als jij nou mij helpt om een setje 2008/9 spiegels met ingebouwde knippers te vinden O-)

kan d'r vast wel een van mijn spiegels op jouw 600? of zijn die anders? :+


K heb je niet eens hoeven helpen dat hebben 2 schatten van mannen al gedaan, maar kan der dan nog steeds wel 1 van jou spiegels op mijn 600RR??
 
Terug
Bovenaan Onderaan