Honda CBR 600RR / 1000RR najaarsmeeting

Kunnen we gewoon niet naar Nameless in Belgie.

Kan zijn motor er tenminste ook op. Dat die kapot is zie je toch niet op de foto.
En voor een filmpje met zijn motor, starten we die van mij wel. }) :X
Blade gaat morgen naar de dealer... Maar ter compensatie zal ik wat wheelies doen met die van jou :P
 
Laatst bewerkt:
Ben er definitief niet bij :N
Motor gaat zaterdag de bank op om te kijken of die het goed doet. Mocht dat het geval zijn dan krijgen we het niet voor elkaar om de PC5 terug te bouwen en af te stellen.

Volgens mij heb ik dit jaar een droevig record gevestigd door bij geen enkele meeting aanwezig te zijn -O-
 
Ben er definitief niet bij :N
Motor gaat zaterdag de bank op om te kijken of die het goed doet. Mocht dat het geval zijn dan krijgen we het niet voor elkaar om de PC5 terug te bouwen en af te stellen.

Volgens mij heb ik dit jaar een droevig record gevestigd door bij geen enkele meeting aanwezig te zijn -O-
Hey gekkerd, het is wel zondag hoor |(
 
Hey gekkerd, het is wel zondag hoor |(
I know :Y
Zaterdag gaat ie de bank op, maar alleen even om te kijken wat ie doet. Doet die het goed dan kan die tzt afgesteld worden met een nieuwe pc5, maar we zijn dan al een tijdje verder en ik denk dat hij nog wel meer klanten heeft die dag ;) .

Als de Blade het goed doet, bestel ik gelijk een cadeautje voor hem en dat begint met een Q O-) O-)
 
ff voor mijn duidelijkheid ...
is dit in de buurt van het dolfinarium ?
of ergens anders ?


als je internet hebt heb je ook een routeplanner of goglemaps lijkt mij :?

dit is aan een grote plas water waar veel vreettentjes enzo zijn, en ruime plaats om samen te komen :)
 
Ik ben er (pas) tegen een uur of vier.
Dus dan is de taart er ook!

Mooi op tijd om een sateetje of schnitseltje te happen *O*


@Red: als je komt, neem je dan ook mijn shirtje mee??
 
Laatst bewerkt:
ff voor mijn duidelijkheid ...
is dit in de buurt van het dolfinarium ?
of ergens anders ?
gewoon borden dolfinarium volgen tot aan de oprit daarvan, dan dus niet de oprit oprijden maar doorrijden tot het einde van de straat, bij een soort minirotonde ;)

ik zie dat ik al bij de aanwezigen sta, maar ik weet het nog niet hoor, het is altijd hetzelfde bij zo'n meeting :P










tuurlijk kom ik ook mee
 
Ben er definitief niet bij :N
Motor gaat zaterdag de bank op om te kijken of die het goed doet. Mocht dat het geval zijn dan krijgen we het niet voor elkaar om de PC5 terug te bouwen en af te stellen.

Volgens mij heb ik dit jaar een droevig record gevestigd door bij geen enkele meeting aanwezig te zijn -O-
jammer dik , soms zit het mee vaak niet.

volgende x beter ;)
 
gewoon borden dolfinarium volgen tot aan de oprit daarvan, dan dus niet de oprit oprijden maar doorrijden tot het einde van de straat, bij een soort minirotonde ;)

ik zie dat ik al bij de aanwezigen sta, maar ik weet het nog niet hoor, het is altijd hetzelfde bij zo'n meeting :P

tuurlijk kom ik ook mee

*O*

Dan voel ik me tenminste niet zo alleen zonder Fireblade :)
 
Niet bekend bij mij, dus waarschijnlijk niet bij ons uit de buurt.
Kan ik je helaas zondag niet aan helpen.

Skitaart is een eigen recept van een bakker in Doorn. namelijk; Patisserie Hartog te Doorn.
één van de weinig bakkers die patent hebben kunnen krijgen van het recept van een taart.

Veel gekopieerd weinig geëvenaard.

skitaart.gif


"Deze taart bestaat uit een vlaaibodem gevuld met gele room en een laagje kersen met daarbovenop een laag slagroom.
Verder bevat de taart hazelnootschuim en is als topping afgemaakt met een vriendelijk kersje.
Als laatste is deze taart afgepoederd met poedersuiker"
.

:9~ :9~
 
Laatst bewerkt:
Skitaart is een eigen recept van een bakker in Doorn. namelijk; Patisserie Hartog te Doorn.
één van de weinig bakkers die patent hebben kunnen krijgen van het recept van een taart.

Veel gekopieerd weinig geëvenaard.

[afbeelding]

"Deze taart bestaat uit een vlaaibodem gevuld met gele room en een laagje kersen met daarbovenop een laag slagroom.
Verder bevat de taart hazelnootschuim en is als topping afgemaakt met een vriendelijk kersje.
Als laatste is deze taart afgepoederd met poedersuiker"
.

:9~ :9~~


En bedankt, heb nu zin in skitaart B|








:9~
 
En bedankt, heb nu zin in skitaart B|

:9~~

Hahaha, ik ook. Heb me er nog eens even verder in verdiept.

Er is onderhand een hele oorlog uitgebarsten om die taart in Doorn.

De bedenker van het product "Maison van Oort" is het niet eens met de huidige eigenaar van de zaak, John & Pertra Hartog. Zij hebben dus een patent aangevraagd op iets wat zijn niet bedacht hebben en verbieden dus andere bakkers het product te verkopen.


Damn.......... Kun je beter ruzie maken over gele hesjes, sissi sturen en handvatverwarming. :+
_O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan