Honda CBR 600RR / 1000RR najaarsmeeting

Hahaha, ik ook. Heb me er nog eens even verder in verdiept.

Er is onderhand een hele oorlog uitgebarsten om die taart in Doorn.

De bedenker van het product "Maison van Oort" is het niet eens met de huidige eigenaar van de zaak, John & Pertra Hartog. Zij hebben dus een patent aangevraagd op iets wat zijn niet bedacht hebben en verbieden dus andere bakkers het product te verkopen.


Damn.......... Kun je beter ruzie maken over gele hesjes, sissi sturen en handvatverwarming. :+
_O-
:^ :+
 
B|

Volgens mij ging die toch meer over het hebben en zoeken van momentjes om jezelf te pletter te rijden. :+

Maar eh, iemand uit de omgeving Doorn aanwezig? :9~~
U hebt het duidelijk nog niet begrepen. Die momentjes zoeken ons. Als iedereen er gewoon rekening kan mee kan houden dat het lijkt alsof ze op het eiland Man wonen is er geen enkel probleem.
 
Ik ben er (pas) tegen een uur of vier.
Dus dan is de taart er ook!

Mooi op tijd om een sateetje of schnitseltje te happen *O*


@Red: als je komt, neem je dan ook mijn shirtje mee??
dan hoef je niet veel taart mee te nemen ,dan is ieder1 bijna weer weg :(
 
Ik kom met Brander mee, inclusief nog een maatje op een 2008 Blade. Zie ik de mededeelnemers van het ringweekend ook weer eens (en voelt Paulus zich niet zo eenzaam op z'n BMW).

:W
 
Skitaart is een eigen recept van een bakker in Doorn. namelijk; Patisserie Hartog te Doorn.
één van de weinig bakkers die patent hebben kunnen krijgen van het recept van een taart.

Veel gekopieerd weinig geëvenaard.

[afbeelding]

"Deze taart bestaat uit een vlaaibodem gevuld met gele room en een laagje kersen met daarbovenop een laag slagroom.
Verder bevat de taart hazelnootschuim en is als topping afgemaakt met een vriendelijk kersje.
Als laatste is deze taart afgepoederd met poedersuiker"
.

:9~ :9~~

Alleen al de wijze waarop jij 'm beschrijft.
Je MOET er gewon veel van hebben gegeten :}
 
dan hoef je niet veel taart mee te nemen ,dan is ieder1 bijna weer weg :(

Heb al drie taarten gehaald, dus jullie moeten maar wat langer blijven.
Ga ervan uit dat de meesten na het rondje rijden ook nog een happie blijven eten.
En eten doe je toch niet voor vieren ...
 
Veel plezier morgen heren en dames. Volgens meneer Paulusma wordt het morgen een schitterende dag voor het betere poserwerk 8-)
 
Oy, zie dit topic een beetje laat.

Ik zit morgen in princiepe aan een afspraak, maar eens kijken of we die kant op kunnen komen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan