honda cbr fireblade bouwjaar 2001

Blackie900

MF veteraan
10 nov 2009
1.146
45
Overijssel
Waar kan ik deze handleiding downloaden?

Mijn dank zou groot zijn!

En deze motor met een km stand van 70.000 km aan welke kosten zou ik met de tijd rekening moeten houden?
 
Waar kan ik deze handleiding downloaden?

Mijn dank zou groot zijn!

En deze motor met een km stand van 70.000 km aan welke kosten zou ik met de tijd rekening moeten houden?

De handleiding kan je op internet downloaden en qua kosten zou ik iig rekening houden met banden,remmen,ketting olie en filter,misschien luchtfilter,bougies,kleppen stellen,accu misschien.











:P :+
 
De handleiding kan je op internet downloaden en qua kosten zou ik iig rekening houden met banden,remmen,ketting olie en filter,misschien luchtfilter,bougies,kleppen stellen,accu misschien.



Whahah bijdehandje dat weet ik..

Maar welke site kom alleen betaalde boeken tegen.

En bedoel meer de ketting in het blok of die gekkigheid









:P :+
 

;)

Vraag het eens in het fireblade topic,misschien staat daar in de OP ook wel een link naar een handleiding/werkplaats boek.
Verder is zo`n blade eigenlijk niet stuk te krijgen.
Aandachtspuntje is wel het laadsysteem,kan wel eens problemen geven.
Maar verder buiten het standaard onderhoud is er volgens mij niet echt een puntje te verzinnen.
 
;)

Vraag het eens in het fireblade topic,misschien staat daar in de OP ook wel een link naar een handleiding/werkplaats boek.
Verder is zo`n blade eigenlijk niet stuk te krijgen.
Aandachtspuntje is wel het laadsysteem,kan wel eens problemen geven.
Maar verder buiten het standaard onderhoud is er volgens mij niet echt een puntje te verzinnen.

Die links zijn dood ;)
 
Geen hond zet de gebruikershandleiding online. Mijne heb ik uiteindelijk via Ebay gevonden.
De jouwe is echter nog gewoon in de winkel te krijgen: Nieuwe gebruikershandleiding CBR900RR 2001

Ze moeten er wel zijn want ik heb nog niet zo lang geleden voor mijn blade (bouwjaar 2000 dus dezelfde) gedownload.

EDIT: TS moet maar wat beter zijn best doen, Ik typ 1 zin in in google en bij de eerste de beste link kon ik hem al downloaden

(en dan nog gewoon met een normale snelheid en niet via 1 of andere vage website waar je je eerst voor aan moet melden)
 
Laatst bewerkt:
Ik had hem uiteindelijk ook gevonden! Maar kreeg veel links die dood waren of dat ik die boeken kon downloaden wat ik moest betalen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan