Honda CBR topic deel 85; "Het verjaardagsfeest-topic"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet ik; maar voor zover ik weet gedraag ik me altijd vrij netjes op MF en als ik dan een iets toe schreven krijg waar dit bij staat "Mensen die zich schuldig maken aan 'flooding' kunnen een tijdelijke ban verwachten" schiet me dat ernstig in het verkeerde keelgat. Temeer omdat er in dit topic regelmatig 20 posts achter elkaar gedaan worden met onzin.

Maar goed; ik heb mn MF buik wel even vol nu dus B| :W

:?



-O-
 
Weet ik; maar voor zover ik weet gedraag ik me altijd vrij netjes op MF en als ik dan een iets toe schreven krijg waar dit bij staat "Mensen die zich schuldig maken aan 'flooding' kunnen een tijdelijke ban verwachten" schiet me dat ernstig in het verkeerde keelgat. Temeer omdat er in dit topic regelmatig 20 posts achter elkaar gedaan worden met onzin.

Maar goed; ik heb mn MF buik wel even vol nu dus B| :W
:?
 
het topic had ook gesloten kunnen worden, de nieuwe...totddat de oude vol was...
heeft hij niet gedaan, vandaar mijn ''olee, olee''


vind wel dat je het erg zwaar opneemt, Ster :/ :/
 
het topic had ook gesloten kunnen worden, de nieuwe...totddat de oude vol was...
heeft hij niet gedaan, vandaar mijn ''olee, olee''


vind wel dat je het erg zwaar opneemt, Ster :/ :/

Sorry; heb mn dag gewoon niet.....

Excusses aan iedereen, iedereen een gezellig dag en veel plezier, ik ben dr weg van :W
 
Laatst bewerkt:
Dus jij had een ban voor mij wel op zn plaats gevonden !?

Fijn zo..........
adem in ... adem uit ...

je loopt hier al lang genoeg rond om te weten dat wij heel terughoudend zijn met mensen bannen. Maar er zijn gewoon een paar regeltjes op M-F, een daarvan is dat het niet de bedoeling is om topics te flooden met posts als 1, 2, 3, 4 ... etc. En daar wees ik je alleen even op, en daar was wat mij betreft de kous mee afgelopen :)
 
adem in ... adem uit ...

je loopt hier al lang genoeg rond om te weten dat wij heel terughoudend zijn met mensen bannen. Maar er zijn gewoon een paar regeltjes op M-F, een daarvan is dat het niet de bedoeling is om topics te flooden met posts als 1, 2, 3, 4 ... etc. En daar wees ik je alleen even op, en daar was wat mij betreft de kous mee afgelopen :)

Sorry; ik dacht dat je het grapje wel begrepen had (Aliasje); vandaar dat ik er ook niet verder mee was gegaan ......

Schoot me dus gewoon ff verkeerd maar ik had al gezegd, sorry, excusses, dus wat mij betreft was daarmee ook de kous af............daarbij heb ik al mn posts net al weggehaald...
 
volgens mij gaan er nu een paar dingen langs me heen |(

maar niet belangrijk voor mij zeker _O-
:N

zal ik dan maar ff met een pozerd beginnen of mag dat hier niet?

[afbeelding]
Posert!

In de eerste post staan een paar linkjes. Misschien handiger als je die eerst even leest dan weet je waar het over gaat *D :P
:^
Wel allemaal braaf door lezen natuurlijk :Y

gaan ik doen maar zit meestal toch op de andere topic ( 900RR ) maar wil af en toe wel hier ff gluren
tot over een jaar :W
:+

Sorry; heb mn dag gewoon niet.....

Excusses aan iedereen, iedereen een gezellig dag en veel plezier, ik ben dr weg van :W
:j
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan