Honda CBR topic deel 89 yogies nieuwe fiets..

Het wordt:

  • Bandit

    Stemmen: 2 9,1%
  • Bulldog

    Stemmen: 1 4,5%
  • Diversion 900

    Stemmen: 0 0,0%
  • Deauville

    Stemmen: 1 4,5%
  • Fazer 600

    Stemmen: 1 4,5%
  • Transalp

    Stemmen: 5 22,7%
  • Burgman

    Stemmen: 9 40,9%
  • doecatie 9108

    Stemmen: 3 13,6%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mamajet doet 'raar'. Viel vanaaf bijna flauw en liet vandaag ook zomaar opeens haar koffie vallen zonder dat ze het door had, pas toen ze iets heetst op haar schoot voelde had ze het door -O- Ze is doodmoe en slaap al, maar ik maak me toch een beetje zorgen. Morgen moet ze werken, maar als ze morgen nog steeds misselijk en draaierig is toch maar even met zachte dwang richting huisarts sturen :/
-O- Das niet goed....
Ook raar dat ze pas merkte dat ze haar koffie heeft laten vallen toen ze het in d'r schoot voelde :X
Zo snel mogelijk naar de huisarts :Y
 
Mamajet doet 'raar'. Viel vanaaf bijna flauw en liet vandaag ook zomaar opeens haar koffie vallen zonder dat ze het door had, pas toen ze iets heetst op haar schoot voelde had ze het door -O- Ze is doodmoe en slaap al, maar ik maak me toch een beetje zorgen. Morgen moet ze werken, maar als ze morgen nog steeds misselijk en draaierig is toch maar even met zachte dwang richting huisarts sturen :/

-O- dat klinkt idd niet goed !

Huisarts lijkt me een goed idee.
 
Mamajet doet 'raar'. Viel vanaaf bijna flauw en liet vandaag ook zomaar opeens haar koffie vallen zonder dat ze het door had, pas toen ze iets heetst op haar schoot voelde had ze het door -O- Ze is doodmoe en slaap al, maar ik maak me toch een beetje zorgen. Morgen moet ze werken, maar als ze morgen nog steeds misselijk en draaierig is toch maar even met zachte dwang richting huisarts sturen :/

Toch niet het begin van een burn-out hè -O-

Het klinkt me akelig bekend in de oren '(
 
Toch niet het begin van een burn-out hè -O-

Het klinkt me akelig bekend in de oren '(
symptonen kunnen net zo goed op iets anders duiden
heb zo 2 dingen voor ogen

maar dat zegt niets
gewoon morgen naar de doc en niet wachten :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan