Honda CBR1100XX Super Blackbird Topic Deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
nou de aanpassingen heb ik wel goed gedaan.
en dan kom ik hem vrijdag wel omruilen en heb je dan ook even tijd om de cct te vervangen ?
 
Het zijn beide klemsystemen die je gashandle vastklemmen.
De GoCruise rust op de remhendel, de Vista monteer je vast op de schakelaarbehuizing.
De GC verchuif je met je wijsvinger, de Vista verschuift niet maar klem je vast met je duim.
 
Duitsland is niet interessant meer. Ik heb er vroeger ook veel Blackbirds vandaan gehaald, maar ze zijn nu ruim duurder dan in Nederland. Je moet nu in de UK kijken........
 
Duitsland is niet interessant meer. Ik heb er vroeger ook veel Blackbirds vandaan gehaald, maar ze zijn nu ruim duurder dan in Nederland. Je moet nu in de UK kijken........
Ik krijg de indruk dat in Duitsland de BB prijzen weer wat dalen. Vooral nu aan het einde van het seizoen. Transportkosten zijn in ieder geval een stuk lager dan die op een motor uit de U.K. En het aanbod van o.a. 2007 modellen met relatief weinig km's, is op dit moment hoger dan wat ik eerder heb gezien. Althans veel meer keuze dan in NL. Wat de prijzen betreft is het een kwestie van selectief te werk gaan en onderhandelen. En veelal, met alle kosten erbij gerekend, nog steeds "konkurrenzfähig" met NL.
 
Even voorstellen! Ik ben Joost, al een tijdje actief op 't forum, met een Suzuki GSXF, waar ik nu een jaar op rij... Ik heb vanmiddag alleen een leuk speeltje opgehaald, waardoor ik me hier in het topic even laat horen... een '97 ZwarteVogel...
20140930_200918_zpslsorwoi4.jpg

Ik ga meelezen en hoop een berg te kunnen leren van iedereen hier! :)
 
Even voorstellen! Ik ben Joost, al een tijdje actief op 't forum, met een Suzuki GSXF, waar ik nu een jaar op rij... Ik heb vanmiddag alleen een leuk speeltje opgehaald, waardoor ik me hier in het topic even laat horen... een '97 ZwarteVogel...
[afbeelding]
Ik ga meelezen en hoop een berg te kunnen leren van iedereen hier! :)
Dat is een mooie. :)
en welkom
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan