Honda CBR1100XX Super Blackbird Topic Deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
heeeeeeeee simon
leuk om weer van je te horen
ik heb een pagina terug een foto geplaatst wil je die in de OP zetten ?? :} :}
en heb je al een mooie blackbird op het oog :] :]
 
Ooh ja...Ik heb dit topic gestart..Ja doe ik voor je.
Eerst de ST 1300 verkopen ....dan maar eens verder zien.
Heb net een probleem met mijn auto gehad dus helaas is het geld ff op.
 
Ooh ja...Ik heb dit topic gestart..Ja doe ik voor je.
Eerst de ST 1300 verkopen ....dan maar eens verder zien.
Heb net een probleem met mijn auto gehad dus helaas is het geld ff op.

Ik had al gevraagd of je specificaties had van de st1300 aangezien ik de bb wel wil inruilen.
:)

iig grijs als ik de OP mag geloven ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik had al gevraagd of je specificaties had van de st1300 aangezien ik de bb wel wil inruilen.
:)

iig grijs als ik de OP mag geloven ;)

En ik had je al antwoord gegeven...

Wat heb je nu dan ?Hier staat ie.
Motorshopper: HONDA ST1300 te koop

Wat wil je weten?



Ik hoor wel wat je wilt...wat wil je weten?
ST1300 staat op motorshopper.nl.
Motor heeft net aan 60K gelopen. loopt goed en staat op recente Pirelli Angels.
Stuur mij anders een PM met je telefoonnummer ....
Dat praat wat makkelijker.
 
Laatst bewerkt:
En ik had je al antwoord gegeven...Ik hoor wel wat je wilt...wat wil je weten?
ST1300 staat op motorshopper.nl.
Motor heeft net aan 60K gelopen. loopt goed en staat op recente Pirelli Angels.
Stuur mij anders een PM met je telefoonnummer ....
Dat praat wat makkelijker.

Hallo Jim,

Mijn oprechte excuses voor deze verschrikkelijk late reactie.
Ik had je PB met tel.nr gehad, bedankt nog.
De reactie(wijziging) met de link naar de motorshopper advertentie was mij dan ook helemaal ontgaan, zie hem nu pas.

Ikzelf rijd een blackbird uit 98, zwart, 80k gelopen.
Akrapovic Titanium 4-1 systeem geen Ekeur wel db killer, supernet geluid.Komt van FrankS vandaan.
zelf onderhouden (uiteraard).
Afgesteld door ruud frederiks, loopt 1op19 op lange stukken, 1 op 18 bij rustig toeren over B wegen (9000 km door heel europa).
Eventueel rek met zachte tassen van (zoek ik op) engels merk, rek speciaal voor de BB.
Tassen kan superveel in.
dynojet kit uiteraard.

Op zich vind ik een gtr1400 er heel mooi uitzien maar die is me met 8k nog te duur.
De pan (beiden) altijd zeer mooi gevonden dus vandaar dat me dat een leuke opvolger leek.
Ik zie bijvoorbeeld dat HP er ook 1 heeft staan, maar al voordat er mensen gaan roepen hier ;), dan 'ruil' ik hem liever in bij een particulier die ook echt trek in die motorfiets heeft.

Maar ik heb je nr dus bel nog wel even , zal nog even de advertentie op me in laten werken ;)
 
Hallo Jim,

Mijn oprechte excuses voor deze verschrikkelijk late reactie.
Ik had je PB met tel.nr gehad, bedankt nog.
De reactie(wijziging) met de link naar de motorshopper advertentie was mij dan ook helemaal ontgaan, zie hem nu pas.

Ikzelf rijd een blackbird uit 98, zwart, 80k gelopen.
Akrapovic Titanium 4-1 systeem geen Ekeur wel db killer, supernet geluid.Komt van FrankS vandaan.
zelf onderhouden (uiteraard).
Afgesteld door ruud frederiks, loopt 1op19 op lange stukken, 1 op 18 bij rustig toeren over B wegen (9000 km door heel europa).
Eventueel rek met zachte tassen van (zoek ik op) engels merk, rek speciaal voor de BB.
Tassen kan superveel in.
dynojet kit uiteraard.

Op zich vind ik een gtr1400 er heel mooi uitzien maar die is me met 8k nog te duur.
De pan (beiden) altijd zeer mooi gevonden dus vandaar dat me dat een leuke opvolger leek.
Ik zie bijvoorbeeld dat HP er ook 1 heeft staan, maar al voordat er mensen gaan roepen hier ;), dan 'ruil' ik hem liever in bij een particulier die ook echt trek in die motorfiets heeft.

Maar ik heb je nr dus bel nog wel even , zal nog even de advertentie op me in laten werken ;)

Praten kunnen we altijd wel.....98'ger met 80K op de klok......BB is dus net ingelopen... })
 
Poos niet gereden alweer. Sund. Beetje kutweer voor lolritjes. En Truus wil liever met de auto als ik ergens heen mag we ergens heengaan.
 
Hallo mede blackbird rijders,

Na jaren op mijn FZR600R te hebben gereden ben ik sinds een aantal maanden bezitter van een blackbird van 1998, ik zocht iets met een betere wegligging en iets meer vermogen.
Dat is gelukt :Y

Omdat de temperaturen zakken en ze driftig aan het strooien zijn geslagen is de blackbird de verwarmde garage in gegaan en de FZR weer van stal getrokken.

Nu de blackbird toch stil staat wil ik er een aantal dingen aan veranderen, o.a. een hugger zodat niet alles onder de viezigheid zit na een tijdje touren.
Heeft iemand van jullie nog 1 liggen?

Verder wil ik er nog graag een ketting smeersysteem op (nog niet in verdiept welke het beste is) en een olie temperatuurmeter i.p.v. de vuldop.. mocht iemand dit ook hebben liggen hoor ik het graag.

verder zal ik voor het eerst de bougies, olie en oliefilter + luchtfilter gaan vervangen.
Wellicht met een beetje hulp en wat tips moet dit goed komen

hierbij nog een foto van mijn motor.





full
 
Hallo mede blackbird rijders,

Na jaren op mijn FZR600R te hebben gereden ben ik sinds een aantal maanden bezitter van een blackbird van 1998, ik zocht iets met een betere wegligging en iets meer vermogen.
Dat is gelukt :Y

Omdat de temperaturen zakken en ze driftig aan het strooien zijn geslagen is de blackbird de verwarmde garage in gegaan en de FZR weer van stal getrokken.

Nu de blackbird toch stil staat wil ik er een aantal dingen aan veranderen, o.a. een hugger zodat niet alles onder de viezigheid zit na een tijdje touren.
Heeft iemand van jullie nog 1 liggen?

Verder wil ik er nog graag een ketting smeersysteem op (nog niet in verdiept welke het beste is) en een olie temperatuurmeter i.p.v. de vuldop.. mocht iemand dit ook hebben liggen hoor ik het graag.

verder zal ik voor het eerst de bougies, olie en oliefilter + luchtfilter gaan vervangen.
Wellicht met een beetje hulp en wat tips moet dit goed komen

hierbij nog een foto van mijn motor.






[afbeelding]
Heb er geen beschikbaar maar wat is een "hugger"? Spatbord, in dit geval voor achter?
 
Gefeliciteerd met jouw Blackbird!
Ik heb meerdere huggers en kettingsmeersystemen liggen, en ook alle delen die je voor service nodig hebt. Maar jij zoekt ze gebruikt denk ik, en dat heb ik niet.
Ik heb ook nog veel onderdelen gebruikt op de plank liggen.
 
@herbert116 een hugger is inderdaad het spatbord achter.

@superblackbird, nieuw vind ik ze eigelijk veel te duur, je zit al snel boven de €130,- voor een stukje kunststof.. welk kettingsmeersysteen zou jij mij aanraden?

Alvast bedankt
 
Poos niet gereden alweer. Sund. Beetje kutweer voor lolritjes. En Truus wil liever met de auto als ik ergens heen mag we ergens heengaan.

:^
het mag van mij ook wel weer een tijdje 5 graden (pekelvrij) en droog zijn zodat ik kan rijden...
 
Laatst bewerkt:
Hallo mede blackbird rijders,

Na jaren op mijn FZR600R te hebben gereden ben ik sinds een aantal maanden bezitter van een blackbird van 1998, ik zocht iets met een betere wegligging en iets meer vermogen.
Dat is gelukt :Y

Omdat de temperaturen zakken en ze driftig aan het strooien zijn geslagen is de blackbird de verwarmde garage in gegaan en de FZR weer van stal getrokken.

Nu de blackbird toch stil staat wil ik er een aantal dingen aan veranderen, o.a. een hugger zodat niet alles onder de viezigheid zit na een tijdje touren.
Heeft iemand van jullie nog 1 liggen?

Verder wil ik er nog graag een ketting smeersysteem op (nog niet in verdiept welke het beste is) en een olie temperatuurmeter i.p.v. de vuldop.. mocht iemand dit ook hebben liggen hoor ik het graag.

verder zal ik voor het eerst de bougies, olie en oliefilter + luchtfilter gaan vervangen.
Wellicht met een beetje hulp en wat tips moet dit goed komen

hierbij nog een foto van mijn motor.





[afbeelding]

Welkom en mooie bird :Y
 
Gefeliciteerd met je aankoop P00L, hoeveel heeft 'ie gelopen en waar heb je hem vandaan, marktplaats, speurders, een motorzaak? Nee, de prijs hoef ik niet te weten, want ik word alleen maar verdrietig van de lage prijzen die er nu zijn ;)
 
thanks,

ik ben er ook erg blij mee, vond toevallig de specs terug op mijn PC van de advertentie toen ik hem kocht:

Specs:

Uiterlijk:
Zwart met paars parel,
Voorpoten en achterbrug meegespoten in kleur,
Donker kuipruitje,
Verlaagde voetsteunen,
Rvs vloeistof reservoir deksels,
Plasma tellerplaten,
Spiegelverbreders,
Aluminium kettingkast met CBR100XX en blackbird tekst uitgesneden,

Electronisch:

Safety lights,
Xenon dimlicht + grootlicht
Led stadslicht,
Clear knipperlichten met led voor,
Led knipperlichten achter,
Speedo healer,
Gear indicator,

Technisch:
Rvs gevlochten rem en koppelings leidingen,
Hyperpro veren voor en achter,
Kleiner voor tandwiel,
Nieuwe CCT,
Hattech Sport uitlaten met E-keur (Seatpipes),
Nieuwe spanningsregelaar,
Dynojet kit + afgesteld op testbank.
K&N filter


Verre van standaard dus

Ik ben even aan het google'n geweest en ben er wel achter dat mijn kettingskast die er nu op zit komt te vervallen aangezien dit vaak in de hugger zit verwerkt.


Deze aluminium kettingskast is nu dan ook eventueel te ruil voor een hugger!
mocht er interesse zijn maak ik vanavond een foto.
 
MisterTwo,

Ik had de keuze gemaakt voor een blackbird en was me aan het inlezen op een blackbird forum zonder nog echt opzoek te zijn naar een motor, op dat moment kwam deze via dat forum te koop en kon hem niet laten lopen..

Daar aangekomen was het me al snel duidelijk dat het om een liefhebber ging.

Ik kocht de motor met 63XXX , ikzelf heb er nu een kleine 4000 kilometer bij gezet.
 
:W :W oude XX collega's :+

Mooie uitvoering zo, zwarte poten en brug is erg gaaf. Ik zou niet al te moeilijk doen over die hugger. Ik was toen ik mijn XX kocht zo slim om de hugger niet mee te kopen (omdat ik het mooier vond om de band te zien).

Maar na 1 ritje heb ik er gelijk weer een gekocht.
IMG_2067.JPG
 
Mooi apparaat hoor en niet veel kilometers. Volgens mij heb ik die motor ook op marktplaats voorbij zien komen, maar ik kan me vergissen. De Blackbird blijft het best bewaarde publieke geheim van de motorwereld! (naar mijn bescheiden mening)
 
dat mag van mij ook wel.
als het weer het toelaat :Y dan ga ik zaterdag in de middag even een bakkie doen bij frank :]
Je bent welkom.
Dan kan je mijn nieuwe aanwinst op motorgebied ook bewonderen..... Ja, ik ben vreemd gegaan, ik heb er iets anders dan een Blackbird bijgekocht. :+
Het is dan weer wel ook een Honda (natuurlijk).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan