Honda CBR1100XX Super Blackbird Topic Deel IV

Vandaag de BB op zijn kant gelegd na een hoop gechagrerijn over iemand die voor drong bij het tanken. Wil de motor er omheen duwen, helm valt van mijn spiegel, die wil ik opvangen en ik gooi de Bird op zijn rechter zij. Rechterkuipdeel onder heeft behoorlijk lelijke schade. Helmvizier wat krassen. Ook nog tegen die kerel zijn auto aan, deuk er in dus heeft me ook nog 100 euro gekost. gelukkig verder geen gekke dingen.

Iemand tips voor een 2ehands kuipdeel in het blauw?
Ik heb nog wel kuipdelen liggen, maar ik meen (even uit mijn hoofd) geen blauwe meer.
 
Net nog ff in Assen geweest. Zag nog n leuke BB bij een snackbar staan :) Morgen kwali en fp kijken :]
 
Vandaag de BB op zijn kant gelegd na een hoop gechagrerijn over iemand die voor drong bij het tanken. Wil de motor er omheen duwen, helm valt van mijn spiegel, die wil ik opvangen en ik gooi de Bird op zijn rechter zij. Rechterkuipdeel onder heeft behoorlijk lelijke schade. Helmvizier wat krassen. Ook nog tegen die kerel zijn auto aan, deuk er in dus heeft me ook nog 100 euro gekost. gelukkig verder geen gekke dingen.

Iemand tips voor een 2ehands kuipdeel in het blauw?


Mss hier: http://link.marktplaats.nl/m1063239109
Wordt blijkbaar in onderdelen verkocht. Links is duidelijk beschadigd.
Rechts wellicht nog goed.
Is het proberen waard misschien.
 
Let op: een blauwe 1997-model is nooit gemaakt.
Ook staat er HECS op het frame, dit frame is dus van een injectie-model.
Maar het achterlicht is weer carb-model.
Dit ding klopt werkelijk van geen kant, dus pas op met wat je koopt (niet alles past op elkaar).
 
Dank voor de aanvulling Frank. Zover reikt mijn kennis van de BB (nog) niet.
Wellicht dat het rechter kuipdeel wel geschikt is voor BramC. Je weet maar nooit.
 
Honda CBR 1100xx blackbird bouwjaar 1996 cbr1100
€ 1.950,00
http://link.marktplaats.nl/m1063677416

Vrijdag even bij een bird kijken. Ziet iemand nog gekke dingen aan deze, behalve dat ie geen stickers heeft?

Dynamodeksel klopt niet (overgespoten?), en het lijken de uitlaatdempers van een katalysatormodel. Die zijn veel zwaarder en heter, en vreten wat vermogen weg......
Controleer het onderdeelnummer op de dempers even.
Het zou HM MAT E01 moeten zijn (staat ingegraveerd op de dempers).
 
Vandaag een streetbox van Hyperpro laten monteren.

ZALIG!

Stuurt echt stukken beter, remt beter. Dik tevreden.
 
Dag mensen,

Ook eens tijd om me even netjes te melden hier. In februari van dit jaar een volledig originele Silverbird overgenomen van een collega-MF-er (2003, 43.000km). In de koude maanden die nog volgden nieuwe bandjes, haakse ventielen, remblokken, accu, bougies en luchtfilter gemonteerd, alle vloeistoffen ververst, de NAKS preventief vervangen, Zumo 590 erop geschroefd, knipperlichten voor en achter vervangen en een passende tanktas gekocht. En toen eindelijk maar eens gaan rijden! De motor rijdt geweldig, zeg ik komende van een supersport. Een comfortabele(re) zit, veel koppel, fijne remmen en kan er toch aardig goed mee sturen.

Eind juni een weekje naar de Dolomieten afgereisd. Heel goed weer gehad en vele tornanti gedraaid. De motor reed perfect. Volgende week gaat ie naar Hyperpro voor de vering (combi-set). Wordt een mooi dagritje van afgerond 400 km ;-)

Groeten

full

full

full
 
Goed te horen. De mijne is morgen aan de beurt.
Ben je nog geslaagd voor je kuipdeel?


Nope, nog niet voor geslaagd. Kom vanzelf een keer iets tegen.
Eerst maar eens op vakantie met de bird.




Dag mensen,

Ook eens tijd om me even netjes te melden hier. In februari van dit jaar een volledig originele Silverbird overgenomen van een collega-MF-er (2003, 43.000km). In de koude maanden die nog volgden nieuwe bandjes, haakse ventielen, remblokken, accu, bougies en luchtfilter gemonteerd, alle vloeistoffen ververst, de NAKS preventief vervangen, Zumo 590 erop geschroefd, knipperlichten voor en achter vervangen en een passende tanktas gekocht. En toen eindelijk maar eens gaan rijden! De motor rijdt geweldig, zeg ik komende van een supersport. Een comfortabele(re) zit, veel koppel, fijne remmen en kan er toch aardig goed mee sturen.

Eind juni een weekje naar de Dolomieten afgereisd. Heel goed weer gehad en vele tornanti gedraaid. De motor reed perfect. Volgende week gaat ie naar Hyperpro voor de vering (combi-set). Wordt een mooi dagritje van afgerond 400 km ;-)

Groeten

full

full

full


Welkom, nette fiets!
 
Kijk dat is nog eens een mooie Blackbird!!!! :+

Na een hoop getraineer van de tegenpartij is de rechtszaak eindelijk nabij, op hoop van zegen!
 
Dag mensen,

Ook eens tijd om me even netjes te melden hier. In februari van dit jaar een volledig originele Silverbird overgenomen van een collega-MF-er (2003, 43.000km). In de koude maanden die nog volgden nieuwe bandjes, haakse ventielen, remblokken, accu, bougies en luchtfilter gemonteerd, alle vloeistoffen ververst, de NAKS preventief vervangen, Zumo 590 erop geschroefd, knipperlichten voor en achter vervangen en een passende tanktas gekocht. En toen eindelijk maar eens gaan rijden! De motor rijdt geweldig, zeg ik komende van een supersport. Een comfortabele(re) zit, veel koppel, fijne remmen en kan er toch aardig goed mee sturen.

Eind juni een weekje naar de Dolomieten afgereisd. Heel goed weer gehad en vele tornanti gedraaid. De motor reed perfect. Volgende week gaat ie naar Hyperpro voor de vering (combi-set). Wordt een mooi dagritje van afgerond 400 km ;-)

Groeten
Welkom Pim B.!
Mooie BB. Laat alleen de volgende keer je banden dynamisch balanceren, dat kan nog best veel schelen in de rij-eigenschappen.
 
Welkom Pim B.!
Mooie BB. Laat alleen de volgende keer je banden dynamisch balanceren, dat kan nog best veel schelen in de rij-eigenschappen.

Hoi Frank, ja ik bedoelde nieuwe bandjes (Dunlop Roadsmart III) gemonteerd als in zelf de velgen eruit en erin gemonteerd ;-). De bandjes zelf zijn er elders opgelegd en netjes gebalanceerd.
 
Kijk dat is nog eens een mooie Blackbird!!!! :+

Na een hoop getraineer van de tegenpartij is de rechtszaak eindelijk nabij, op hoop van zegen!

Hoi Ferry, ja da's zeker een mooie ;-) !

Mooi om te horen en succes met het alsnog ende uiteindelijk halen van enige gerechtigheid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan