Honda CBR1100XX Super Blackbird Topic Deel IV

Mocht er nog iemand geïnteresseerd zijn in een setje hendels als deze, heb ik ze nog liggen. Mogen teab weg.
blade-brakeclutch-gold-master-racing-blades.jpg
 
Hoi Frank, ja ik bedoelde nieuwe bandjes (Dunlop Roadsmart III) gemonteerd als in zelf de velgen eruit en erin gemonteerd ;-). De bandjes zelf zijn er elders opgelegd en netjes gebalanceerd.
Nee, ik bedoel dat de bandjes niet netjes zijn gebalanceerd op de foto.
Ze zijn namelijk statisch i.p.v. dynamisch gebalanceerd. Dat KAN goed genoeg zijn, maar dynamisch balanceren is echt beter....... O-)
 
Nee, ik bedoel dat de bandjes niet netjes zijn gebalanceerd op de foto.
Ze zijn namelijk statisch i.p.v. dynamisch gebalanceerd. Dat KAN goed genoeg zijn, maar dynamisch balanceren is echt beter....... O-)

Dat moet je me ff uitleggen hoe je dat ziet c.q. waarom je dat denkt.
 
je moet frank vergeven, hij kijkt naar foto's met een beroepsafwijking ;)

plaklood in het midden van de velg is indicatie voor statisch balanceren

AMT
 
ook wel bekend als beroepsdeformatie, mijn beroepsdeformatie - als voormalig redacteur - is dat ik altijd na het posten van een bericht nog een kwartier doordenk over de tekst/taal :+

hoofdletters en leestekens geef ik paradoxaal genoeg niets om, want voordat ik redacteur werd bracht ik als tiener uren door op ICQ, IRC en - later - MSN
 
Laatst bewerkt:
Wellicht is de vraag ( en antwoord ) ooit al eens een keer voorbijgekomen, maar ik heb last van een schommelende brandstofmeter. Met een bijna volle tank schommelt de meter onder het rijden tussen vol en leeg. Niet dat de naald als een gek heen en weer schiet, maar langzaam. Enige suggesties dan wel oplossingen.
 
Wow....ik ben afgelopen vrijdag bij HK suspension in Tiel geweest en heb nu een Ohlins schokbreker. Wat een verschil zeg, niet normaal meer. Het werkt nu gewoon.
 
20160711_145114_zpsen97u4on.jpg


Vrijdag een bird voor een maatje gekocht. Leuk ding met extra's erop. Xenon, sbk stuur en abm kroonplaat, led achterlichten en Bos uitlaten. Nieuwe keerringen erin en een beurtje + hardere banden en klaar is ie :) Mijne dr naast nieuwe remmen voor :)
 
Wat rijdt zo'n stuur trouwens bizar relaxt. Motor voelt direct vele malen lichter aan
 
He Bert, jij ook hier :-) Hoe is het met je zijspan? Nog steeds de BMW?

Ja Ohlins is best aan de prijs, maar dan krijg je ook wat. Adviesprijzen staan op de site van HK.

Hahahahah de bmw , wat jaar was dat ? lol
is ondertussen al heel wat water onder de brug gelopen , en bijna 2 zijspannen / jaar ;)

Nu denk ik weer over een XX met een EZS
heb nog zijn klein broertje hier te koop , cbr1000 f + naja zijspan , iemand ???? lol
 
Voila , heb net ook een xx BB opgehaald , moet de 1000 DD vervangen lol

is bj 1998 , zwart ( zoals ze moeten zijn ) en 22000 km op de teller , ik ben de 3de eigenaar , de eerste heeft hem tot 2010 gehad , de 2de heeft hem dus bij een dealer gekocht in 2010 met 18000 km op de teller , 1 jaar garantie .
En ik koop hem dus met 22000 km , motor staat al bijna 2 jaar stil door een ongeluk van de Nr 2
Ik Nr3 ben er heel blij mee lol

De vragen en opmerkingen gaan komen nu :)

dank
 
nou daar krijg je geen spijt van :N
ook ik had eerst een 1000f uit 1988 en nu een bb uit 2001 ( zwart natuurlijk ) en hij gaat nog niet weg. :} :]
en een ongeluk ?? schade ?? . :( :(
 
nou daar krijg je geen spijt van :N
ook ik had eerst een 1000f uit 1988 en nu een bb uit 2001 ( zwart natuurlijk ) en hij gaat nog niet weg. :} :]
en een ongeluk ?? schade ?? . :( :(

Neen hoor , geen schade aan de motor , schade aan de rijder , werk ongeval en daarmee staat hij al 2 jaar stil , en ging hij nu in de verkoop , schade aan de rijder komt niet meer goed :(
 
Ik kom hier het topic even binnenvallen..

Maar ik zat het internet even af te gaan, naar een CBR club. Maar die bestaat niet (meer)? Klopt dat? :)
 
Honda’s CB and CBR series seem to be some of the most debated ones, as far as the meaning of the name was concerned. While most of the riders agree that CB stands for City Bike, the name of the sport bike series is fought upon. Some riders say it means City Bike Racing or Racer, but Honda’s top hat Dan Hancock said it in fact abbreviates Cross Beam Racer.

Apparently, this name was used to express the placement of the 4-cylinder in-line engine, which was positioned across the frame beams, and this coming from Honda’s R&D mastermind, it’s kind of official, so to speak. To make things fuzzier, some riders claim that CBR stands for Closed Body Racer, an internal name for fully-faired machines.

Read more: Motorcycle Name Abbreviations Explained

Wat vinden wij? Ik rij toch liever op een cross beam racer dan op een stadsfiets :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan