Honda CBR1100XX Super Blackbird

Kijk eens op www.blackbirdownersclub.eu dan zal je er achter komen dat dat rammelen waarschijnlijk je nokkenaskettingspanner is! Eenvoudig klusje dat je zelf gemakkelijk kunt doen, niet vergeten een pakking erbij te bestellen. Zo uit mijn hoofd totaal iets van 90 euro, maar dat weet ik niet heel zeker! ;)
 
Laatst bewerkt:
Kijk eens op www.blackbirdownersclub.eu dan zal je er achter komen dat dat rammelen waarschijnlijk je nokkenaskettingspanner is! Eenvoudig klusje dat je zelf gemakkelijk kunt doen, niet vergeten een pakking erbij te bestellen. Zo uit mijn hoofd totaal iets van 90 euro, maar dat weet ik niet heel zeker! ;)
Nog minder......, 75,50 Euro voor de spanner en 2,50 Euro voor de pakking.
Het verwisselen kan je zelf, is nog geen 5 minuten werk. Als je eens langskomt zal ik het je laten zien (ik heb ze trouwens op voorraad), en mag je mijn gereedschap gebruiken (of ik doe het even voor je).
Ikzelf heb er al 4 versleten...... Je merkt het heel snel, bij ca. 3500 toeren onbelast draaien klinkt het alsof er knikkers in je blok liggen te rammelen.
 
Nog minder......, 75,50 Euro voor de spanner en 2,50 Euro voor de pakking.
Het verwisselen kan je zelf, is nog geen 5 minuten werk. Als je eens langskomt zal ik het je laten zien (ik heb ze trouwens op voorraad), en mag je mijn gereedschap gebruiken (of ik doe het even voor je).
Ikzelf heb er al 4 versleten...... Je merkt het heel snel, bij ca. 3500 toeren onbelast draaien klinkt het alsof er knikkers in je blok liggen te rammelen.

He bedankt heb ik weer wat bijgeleerd :}
Zit wel eens op het BB forum ,maar vind daar niet zoveel mensen uit mijn omgeving voor ritjes etc dus zit meestal op dit forum.

Maar dat geluid als ie koud is verdwijnt na minuutje en bij het inknijpen vd koppeling dus dacht dat het de koppeling was.
 
He bedankt heb ik weer wat bijgeleerd :}
Zit wel eens op het BB forum ,maar vind daar niet zoveel mensen uit mijn omgeving voor ritjes etc dus zit meestal op dit forum.

Maar dat geluid als ie koud is verdwijnt na minuutje en bij het inknijpen vd koppeling dus dacht dat het de koppeling was.
Met een BB hoef je toch niet in de omgeving te rijden? Wij hebben elke 2 weken een toerrit in NL, Dld of Be........
 
Jongens, niemand interesse in deze prachtige motor!

Doe eens een bod en misschien komen we er samen uit!! *O*
 
Hoi,

Zijn de Pazzo's ook los te koop, graag ff prijs, is voor een maat van mij... ;)

ZX12RRR@gmail.com ...
 
Even een vraagje. Die roodgeverfde gaasjes en die rooie rimstripes. Zijn die nog zonder originele lak te beschadigen te verwijderen?
 
Dat rode racegaas is eenvoudig te verwijderen, wil ik ook wel voor je doen! Dat gaas zit met flexibele kit an de achterzijde op de kuipdelen geplakt!
Indien nodig kan ik de motor nagenoeg geheel terug brengen in orginele staat! Alleen de Hyperpro veren blijven er dan op zitten, maar die wil je ook niet kwijt, wat een positief verschil. ;)
 
Laatst bewerkt:
Nog een fotootje omdat hij er met orginele pijpjes ook erg mooi uit ziet!!


 
Laatst bewerkt:
LAATSTE PRIJSVERLAGING, DE MOTOR MAG ZOALS HIERBOVEN AFGEBEELD, MAAR ZONDER DE PAZZO'S WEG VOOR HET BEDRAG VAN 4000 EURI EN ANDERS BLIJF IK ER LEKKER ZELF OP DOOR RIJDEN!!!!!!!

DIT IS DUS NU EEN VASTE PRIJS EN MOCHT JE EEN MOOIE FIREBLADE VAN 2001 OF JONGER HEBBEN MET NIET AL TE VEEL DAN WIL IK MISSCHIEN WEL RUILEN!!!!
 
Niemand interesse in deze geweldige sportieve toermotor?
Ik weet nu wat ik hebben wil, maar eerst deze nog even verkopen! ;)
 
Hij is nu net over de 65.000 km heen. Lijkt voor een dergelijke motor meer als dat het is! Motor is altijd erg netjes onderhouden en heeft op tijd zijn beurten gehad.
Hier kan je echt nog heel veel plezier kilometers mee maken!

Ik wil toch iets sportievers als een CBR954RR hebben! ;) Vandaar verkoop.
 
De advertentie op marktplaats is verlopen maar de motor staat nog wel te koop!
Hij mag standaard weg voor 4000 euro. Dat is dan met orginele dempers en zonder de pazzo's en de Givi 3 delige kofferset.

De Pazzo's, Laser carbondempers met DB killers en de kofferset zijn uiteraard wel apart te koop!!!

Er zit dan nog wel op;
Donkere kuipruit van MDI
Safety lights met o.a. alarmverlichting en runninglights
Spiegelverbreders
Handvat verwarming
En niet te vergeten HYPERPRO voor en achter vering welke er nog geen jar op zit voor betere wegligging waardoor je o.a. minder last van klinkerwegen en drempels hebt!

Voor vragen en/of informatie bel je mij op 06-15669697, die 4000 euro is nu wel een vaste prijs.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan