Honda CBR929RR FireBlade 2001 zwart/rood SC44

$tranger

MF veteraan
14 mrt 2002
1.079
0
Amsterdam
Beste dames en heren.

Te koop, Honda CBR929RR FireBlade uit 2001. De motor is schadevrij, goed onderhouden en in nette staat. Heeft volgens mij tot nu toe netjes altijd binnen gestaan.

KM-stand: 44dkm

De motor heeft de volgende opties:

-Micron carbon demper (standaard demper aanwezig)
-Carbon hugger
-LSL valblokken
-Kleine(re) knipperlichtjes
-Duo seat cover (zelf er nooit op gehad)

Ketting en tandwielen zijn in goede staat. Voorband ook, achterband is nog denk ik 20%.

De motor gaat weg omdat ik opzoek ben naar iets anders (600 of 750cc streetfighter of naked bike). Eventueel een leuk pekelfietsje is als inruil ook bespreekbaar.

Deze week nog op te halen voor: 4000 euro!!
Anders gaat ie in de stalling en verkoop ik 'm volgend jaar

full
 
Laatst bewerkt:
Dat wordt 't bekende verhaaltje met als de motor verkocht wordt zonder deze demper dat ie eventueel wel los verkocht wordt. Uiteraard verkoop ik de motor liever "as is"...

Prijs is overigens nog bespreekbaar.
 
Toevallig geen interesse hebben in een Ducati monster 750 uit 2001 ? (zie ook mijn advertentie op motor-forum)
 
Hmm, heb ff zitten kijken. Vind 't een erg leuke motor, maar denk dat 't op dit moment geen verstandige inruil is voor mij. Als we nog bij elkaar om de hoek woonden had ik eventueel wel een kijkje willen nemen, maar dat zit er helaas ook zo gauw ff niet in.
 
Hmm, heb ff zitten kijken. Vind 't een erg leuke motor, maar denk dat 't op dit moment geen verstandige inruil is voor mij. Als we nog bij elkaar om de hoek woonden had ik eventueel wel een kijkje willen nemen, maar dat zit er helaas ook zo gauw ff niet in.


Ik heb zelf familie in Diemen-Zuid wonen en ben er vrij regelmatig :)

Mocht je nog van gedachten veranderen dan hoor ik het nog wel van je.

Groeten,

Robbert.
 
Okay, als je in de buurt bent wil ik zeker een kijkje nemen, maar kan niets beloven. Geef anders even een mailtje als je in de buurt bent.
 
wat is er mis met de duc dan? in zo ongeveer elk topic dat ik bekijk bied je hem ter inruil aan :o


Helemaal niks mis met de Duc. Als ik met lange ritten (wat ik tegenwoordig het meeste doe) niet steeds last van m'n onderrug had, dan had ik hem ook gewoon gehouden.

Maar als je wat anders zoekt dan reageer je op het e.e.a. (er wordt tenslotte genoeg aangeboden op MF)
 
Schopje, motor mag weg. Heb wel een uiterste prijs in gedachten, maar doe eens een bod en rij misschien voor niet al teveel geld op een mooie Blade.

Doe er deze winter toch niet veel meer mee en als ie niet opbrengt wat ik in gedachten heb dan rij ik er misschien volgend jaar nog een seizoen mee. Wie biedt?
 
de prijs is erg scherp mensen, dit is een top fietsje!

ik heb eventueel ook interesse in de demper + hugger. ik heb eventueel dan een originele demper als de nieuwe koper dat graag zou willen.
 
Originele demper heb ik zelf ook nog liggen. Stuur anders even een PM'tje wat je voor die 2 onderdelen wil geven, dan kan ik als er eventueel interesse is de motor zonder hugger en met standaard demper verkopen voor een nog scherper prijsje...
 
Schopje, motor is er nog. Laatste serieuze koper moest helaas afhaken. Let op de scherpe prijs!
 
Voorlopig laatste kickje, 4000 euro mag de motor weg. Laatste kans dit seizoen, anders gaat ie tot 't voorjaar de stalling in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan